Przejdź do treści
Produkty
- 29 kwietnia - szkolenie ONLINE - Kierowanie zespołem, czyli jak być szefem zdecydowanym/ (6 listopada 2008)
- 6 maja - szkolenie WARSZAWA - 7 błędów handlowca, czyli jak uratować marżę (7 października 2007)
- 6 maja - szkolenie ONLINE - Kierowanie zespołem, czyli jak być szefem zdecydowanym (7 października 2007)
- 6-7 maja - szkolenie ZAKOPANE - ABC managera Hotel Radisson Blu ***** (7 października 2007)
- 9 maja - szkolenie ONLINE - Szef wspierający, czyli jak wspierać, ale nie wyręczać pracownika (7 października 2007)
- 10 maja - szkolenie KATOWICE - Kierowanie zespołem, czyli jak być szefem zdecydowanym (7 października 2007)
- 13 maja - szkolenie WARSZAWA - Umiejętne zamykanie sprzedaży, czyli jak nie oddawać klientów na tacy konkurencji (7 października 2007)
- 14 maja - szkolenie ONLINE - Trudny klient, czyli komunikacja, asertywność i radzenie sobie z emocjami (7 października 2007)
- 15 maja - szkolenie ONLINE - Kierowanie zespołem, czyli jak być szefem zdecydowanym (7 października 2007)
- 16 maja - szkolenie ONLINE - Delegowanie zadań, czyli jak zarządzać czasem managera i zespołu (6 października 2007)
- 16 maja - szkolenie ONLINE - 7 błędów handlowca, czyli jak uratować marżę (6 października 2007)
- 17 maja - szkolenie WARSZAWA - Trudny klient, czyli komunikacja, asertywność i radzenie sobie z emocjami (6 października 2007)
- 17 maja szkolenie KRAKÓW - 7 błędów handlowca, czyli jak uratować marżę (6 czerwca 2007)
- 20-21 maja - szkolenie SOPOT - Szef/Właściciel zorganizowany/efektywny, czyli jak generować większy zysk dla zespołu, działu, firmy - Hotel Haffner ***** (17 grudnia 2006)
- 20 maja - szkolenie ONLINE - Umiejętne zamykanie sprzedaży, czyli jak nie oddawać klientów na tacy konkurencji (17 grudnia 2006)
- 22 maja - szkolenie ONLINE - Kierowanie zespołem, czyli jak być szefem zdecydowanym (17 grudnia 2006)
- 27 maja - szkolenie POZNAŃ - Szef wspierający, czyli jak wspierać, ale nie wyręczać pracownika (17 grudnia 2006)
- 28 maja - szkolenie ONLINE - Kierowanie zespołem, czyli jak być szefem zdecydowanym (17 grudnia 2006)
- 3-4 czerwiec -szkolenie ZAKOPANE - ABC managera Hotel Radisson Blu ***** (17 października 2006)
- 12 czerwca - szkolenie ONLINE - Obsługa klienta w urzędzie, jak ją doskonalić zmniejszyć liczbę nieporozumień i obniżyć poziom stresu (17 grudnia 2005)
- 17-18 czerwca - szkolenie SOPOT - Szef/Właściciel zorganizowany/efektywny, czyli jak generować większy zysk dla zespołu, działu, firmy - Hotel Haffner ***** (26 kwietnia 2005)
- 9-10 września - szkolenie SOPOT - Szef/Właściciel zorganizowany/efektywny, czyli jak generować większy zysk dla zespołu, działu, firmy - Hotel Haffner ***** (26 kwietnia 2003)
- 23-24 września -szkolenie ZAKOPANE - ABC managera Hotel Radisson Blu ***** (26 kwietnia 2003)
- 12-13 listopad - szkolenie SOPOT - Szef/Właściciel zorganizowany/efektywny, czyli jak generować większy zysk dla zespołu, działu, firmy - Hotel Haffner ***** (26 kwietnia 2002)
- 25-26 listopada -szkolenie ZAKOPANE - ABC managera Hotel Radisson Blu ***** (26 kwietnia 2002)
- szkolenie Jak sprzedawać produkty i usługi PREMIUM (22 października 2001)
- 7 błędów handlowca, czyli jak uratować marżę - wersja 1 na 1 (22 października 2001)
- szkolenie Trudny klient - wersja 1 na 1 (5 listopada 2000)
- szkolenie Trudny klient ONLINE na zamówienie od 2 osób (5 listopada 2000)
- Szef wspierający, czyli jak wspierać, ale nie wyręczać pracownika - wersja 1 na 1 (5 listopada 2000)
- Szef wspierający, czyli jak wspierać, ale nie wyręczać pracownika - wersja online od 2 osób (5 listopada 2000)
- 7 podstawowych błędów handlowca, czyli jak ochronić marżę - szkolenie ONLINE na zamówienie od 2 osób (5 listopada 2000)
- Umiejętne zamykanie sprzedaży - wersja 1 na 1 (5 listopada 2000)
- Umiejętne zamykanie sprzedaży - szkolenie ONLINE na zamówienie od 2 osób (5 listopada 2000)
- Kierowanie zespołem, czyli jak być szefem zdecydowanym - wersja 1 na 1 (16 sierpnia 2000)
- Kierowanie zespołem, czyli jak być szefem zdecydowanym - wersja na zamówienie ONLINE od 2 osób (16 sierpnia 2000)
- szkolenie Szef wspierający, czyli jak wspierać, ale nie wyręczać pracownika - na zamówienie (11 sierpnia 2000)
- Badanie potrzeb klienta podczas rozmowy handlowej - na zamówienie od 5 osób (20 marca 2000)
- Umiejętne zamykanie sprzedaży - na zamówienie od 5 osób (21 lutego 2000)
- ABC handlowca - na zamówienie od 5 osób (10 lutego 2000)
- szkolenie Trudny klient, czyli komunikacja, asertywność i radzenie sobie z emocjami - na zamówienie od 5 osób (10 lutego 2000)
- szkolenie ABC managera (9 lutego 2000)
- szkolenie Kierowanie zespołem, czyli jak być szefem zdecydowanym (22 stycznia 2000)
- szkolenie 7 błędów handlowca, czyli jak ochronić marżę - na zamówienie od 5 osób (21 stycznia 2000)
- Delegowanie zadań, czyli zarządzać czasem managera i zespołu - szkolenie na zamówienie ONLINE od 2 osób (9 listopada 1999)
- szkolenie Delegowanie zadań, czyli jak zarządzać czasem managera i zespołu z dojazdem trenera od 5 osób (9 listopada 1999)
- szkolenie Delegowanie zadań, czyli jak zarządzać czasem managera i zespołu - wersja 1 na 1 (9 listopada 1999)
- Jak nie poprawiać tego samego 100 razy, czyli komunikacja w zespole - z dojazdem trenera od 5 osób (25 września 1999)
- Obsługa klienta w urzędzie, jak ją doskonalić, zmniejszyć liczbę nieporozumień i obniżyć poziom stresu - szkolenie z dojazdem trenera od 5 osób (12 listopada 1880)
- Obsługa klienta w urzędzie, jak ją doskonalić, zmniejszyć liczbę nieporozumień i obniżyć poziom stresu - szkolenie ONLINE na zamówienie od 3 osób (12 listopada 1000)
- Trudne rozmowy z pracownikami (24 kwietnia 0999)