Przyjazna obsługa i komunikacja z klientem
Cel Szkolenia
Nawiązywać prawdziwy i przyjazny kontakt z Klientem
Odkrywać i zaspokajać oczekiwania Klientów
Utrzymywać stałe, długofalowe relacje z Klientami
Prowadzić efektywną i owocną rozmowę z klientem
Budować pozytywny wizerunek firmy w oczach Klienta
Dla kogo?
Adresaci
handlowcy
właściciele MŚP
szefowie działów sprzedaży i obsługi klienta (fakultatywnie)
Metody pracy
szkolenie prowadzone jest w formie warsztatu
w trakcie zajęć uczestnicy biorą udział w specjalnie zaaranżowanych scenkach dopasowanych do profilu grupy
integracja uczestników szkolenia jest osiągana poprzez odpowiednie podejście trenera
uczestnicy szkolenia ćwiczą praktyczne sytuacje z życia managera poprzez odgrywanie specjalnie przygotowanych scenariuszy managerskich
szkolenie prowadzone jest w formie dyskusji moderowanej, burzy mózgów, ćwiczeń w grupach
uczestnicy mają szansę na sprawdzenie swoich umiejętności uzyskując na bieżąco informację zwrotną od trenera
Program Szkolenia
Model szkolenia
– Definicje i podstawowe pojęcia
Obsługa klienta – co to jest?
– Źródła zadowolenia klienta
– Jak zapewnić dobrą obsługę klientowi
Standardy obsługi klienta
– Czynniki wpływające na te standardy
Klient i jego rola
– Klienci wewnętrzni
– Klienci zewnętrzni
Budowanie relacji z klientem
– Kiedy klient jest zdenerwowany
Dekalog
Koło „Troski” – Koło „Wpływu”
Pracownik Biura Obsługi Klienta
– Wymagania minimum
Podstawowe schematy komunikowania się
– Mowa werbalna i niewerbalna
– Techniki pytań
– Asertywność
Pozytywny wizerunek firmy
Podsumowania i wnioski końcowe
Trenerzy
Nasi pracownicy to wykwalifikowany zespół z dużym doświadczeniem w organizacji i prowadzeniu szkoleń, konsultingu, audytu i coachingu. Przy organizacji szkoleń współpracujemy z najlepszymi ekspertami w kraju. Nasi trenerzy posiadają odpowiednie wykształcenie i kwalifikacje. Mają także bogate doświadczenie w prowadzeniu projektów z zakresu umiejętności miękkich i twardych. Prowadzimy szkolenia z zakresu: finansów, księgowości, zarządzania ludźmi, sprzedaży, doradztwa inwestycyjnego oraz komunikacji.
Zgłoszenie
cena 799 zł za osobę (vat 0%)
odbierz 10% zniżki na pierwsze szkolenie i zapisz się na newsletter poniżej
sprawdź skrzynkę odbiorczą i folder spam na wszelki wypadek
harmonogramy szkoleń wysyłamy na maila
W sprawie zgłoszenia prosimy o kontakt pod nr tel. 608 456 600
lub na adres zgloszenia@euro-konsulting.pl