799,00 zł
Za każdym razem kiedy ty popełniasz błąd zyska na tym konkurencja. W przyrodzie nic nie ginie. Przyjdź na szkolenie i dowiedz się jak poprawić swoją skuteczność sprzedaży. Każdy powyższy moduł ma część teoretyczną i praktyczną w postaci scenek, ale nie tylko. Tak żeby nie zanudzić uczestników stosujemy też burze mózgów, dyskusje moderowanie, pracę indywidualną.
Wstęp do cyklu sprzedaży
– jak wygląda proces sprzedaży
– jakie etapy procesu sprzedaży są w Twojej firmie– jak oceniać skuteczność moich działań jako handlowca
BŁĄD 1 – SŁABE NOTATKI Z WYWIADU WSTĘPNEGO
– jakie informacje będą kluczowe do prowadzenia rozmów? – jak przekonać klienta do udzielania informacji?– które informacje pomijać?
BŁĄD 2 – NIE KREUJE SZANS SPRZEDAŻY
– czym są szanse sprzedaży– jak stosować upselling, crosselling, value added selling
BŁĄD 3 – NIE PRZYGOTOWUJE SIĘ DO SPOTKANIA
– jak się porządnie przygotować do spotkania– gotowa matryca/mapa drogowa scenariuszy sprzedażowych
BŁĄD 4 – NIE MA GOTOWYCH ODPOWIEDZI NA NAJCZĘSTSZE OBIEKCJE
– czym są obiekcje– jak umieć je skutecznie zniwelować– wyprzedzanie obiekcji
BŁĄD 5 – NIE UMIE NEGOCJOWAĆ
– czym są negocjacje– czy zawsze trzeba negocjować cenę– kiedy warto negocjować cenę– jak unikać negocjacji cenowych
BŁĄD 6 – NIE POTRAFI BUDOWAĆ WARTOŚCI
– jak uwierzyć w to co sprzedaję?– jak przygotować się do budowania wartości– czy wartość mają tylko dobra premium?
BŁĄD 7 – NIE DĄŻY DO ZAMKNIĘCIA SPRZEDAŻY
– przegapianie sygnałów kupna – czy dążyć do zamknięcia za wszelką cenę– kiedy i jak przekładać domykanie– stosowanie technik zamykania sprzedaży– podtrzymywanie kontaktu ze zdobytymi, ale też 'pozornie utraconymi klientami
Każdy powyższy moduł ma część teoretyczną i praktyczną w postaci scenek, ale nie tylko.
Tak żeby nie zanudzić uczestników stosujemy też burze mózgów, dyskusje moderowanie, pracę indywidualną.Ponieważ jest to szkolenie otwarte, na które zapraszamy firmy z różnych branż,przykłady będą również dopasowane do branż uczestników.
handlowcy,|
kandydaci na handlowcówmanagerowie sprzedażywłaściciele firm
szkolenie prowadzone jest w formie warsztatu
w trakcie zajęć uczestnicy biorą udział w specjalnie zaaranżowanych scenkach dopasowanych do profilu grupyintegracja uczestników szkolenia jest osiągana poprzez odpowiednie podejście trenerauczestnicy szkolenia ćwiczą praktyczne sytuacje z życia handlowca poprzez odgrywanie specjalnie przygotowanych scenariuszyszkolenie prowadzone jest w formie dyskusji moderowanej, burzy mózgów, ćwiczeń w grupachuczestnicy mają szansę na sprawdzenie swoich umiejętności uzyskując na bieżąco informację zwrotną od trenera
Jarosław Łukjańczuk
Obecnie odpowiada za nadzór programowy szkoleń w Euro-konsulting, autor ponad 200 programów szkoleń miękkich w szczególności z zakresu zarządzania ludźmi, sprzedaży i komunikacji. Prowadzi również kursy Mini MBA, Akademia Managera, Negocjacje dla Zaawansowanych oraz Certyfikowany trener. Od tego roku rozpoczął wdrażanie szkoleń dla Top Mangementu w Euro-konsulting. Prowadzi również coachingi w formie executive coaching dla wyższej kadry managerskiej. Ukończył studia Executive MBA – University of Minnesota