Symulacje negocjacji
Symulacje negocjacji
Cel Szkolenia
Udoskonalenie umiejętności sprzedażowych
Poznanie i opanowanie technik skutecznej sprzedaży
Doskonalenie umiejętności atrakcyjnego prezentowania produktów i usług
Dla kogo?
Adresaci
handlowcy
pracownicy działu obsługi klienta
szefowie działów sprzedaży i obsługi klienta
Metody pracy
szkolenie prowadzone jest w formie warsztatu
w trakcie zajęć uczestnicy biorą udział w specjalnie zaaranżowanych scenkach dopasowanych do profilu grupy
integracja uczestników szkolenia jest osiągana poprzez odpowiednie podejście trenera
uczestnicy szkolenia ćwiczą praktyczne sytuacje z życia managera poprzez odgrywanie specjalnie przygotowanych scenariuszy managerskich
szkolenie prowadzone jest w formie dyskusji moderowanej, burzy mózgów, ćwiczeń w grupach
uczestnicy mają szansę na sprawdzenie swoich umiejętności uzyskując na bieżąco informację zwrotną od trenera
Program Szkolenia
Dzień I 10-17.00
Pre-test
Krótkie przypomnienie podstaw negocjacji
Wprowadzenie do gry negocjacyjnej
Etap pierwszy – przygotowanie strategii negocjacji
– uczestnicy w grupach negocjacyjnych tworzą swoją własną strategię negocjacji
– wsparcie trenera dla poszczególnych grup (wielkość grup: nie więcej niż 4 osoby w grupie i nie więcej niż 2 grupy negocjacyjne na szkolenie)
– omówienie studium przypadku jako tło do tworzonych strategii
Otwarcie negocjacji – rozpoczęcie gry negocjacyjnej
– przedstawienie pozycji wyjściowej
– zbadanie oferty konkurenta
– rewizja strategii
– omówienie studium przypadku w odniesieniu do przeprowadzonego otwarcia negocjacji
Runda II
– wstępna oferta
– odpowiedź na ofertę
– rewizja strategii
– omówienie studium przypadku w odniesieniu do II rundy
Runda III
– próba zamknięcia negocjacji
– ustalenie stanowisk wspólnych
– ustalenie stanowisk odrębnych
– podsumowanie informacji zebranych przez poszczególne grupy
– omówienie studium przypadku w odniesieniu do III rundy
Zadanie na II dzień.
Dzień II 9.00-16.00
Domykanie negocjacji
– przełamywanie impasu
– próba ataku
– próba obrony
– omówienie studium przypadku w odniesieniu do domykania negocjacji
Część teoretyczna I moduł
– przełamywanie impasu
– próba szukania porozumienia
– taktyki negocjacyjne
– techniki manipulacji w negocjacjach
Mowa ciała w negocjacjach – praca z kamerą – runda IV
– rola odruchów
– uniki i wyłapywanie sygnałów kłamstwa
– ćwiczenia przed kamerą
– omówienie i poprawienie błędów
Domykanie negocjacji cz. II – kamera – runda V
– wykorzystanie jednej z poznanych taktyk
– wykorzystanie technik wywierania wpływu
– analiza scenki przed kamerą
Finalizacja negocjacji – runda VI
– obiekcje
– odpowiedzi na obiekcje
– oswajanie obiekcji
– szukanie wspólnych pól negocjacyjnych
– podsumowanie negocjacji
Część teoretyczna
– zasady domykania negocjacji
– technika uchylonych drzwi
– ujednolicenie stanowiska
– emocje i otoczka negocjacji
Ocena całej gry negocjacyjnej
– analiza błędów negocjacyjnych w strategii negocjacji
– ocena przygotowania stanowisk
– ocena rywalizacji, współpracy w trakcie negocjacji
– ocena realizacji założonych celów negocjatorów
Podsumowanie szkolenia i rozdanie certyfikatów.
Trenerzy
Nasi pracownicy to wykwalifikowany zespół z dużym doświadczeniem w organizacji i prowadzeniu szkoleń, konsultingu, audytu i coachingu. Przy organizacji szkoleń współpracujemy z najlepszymi ekspertami w kraju. Nasi trenerzy posiadają odpowiednie wykształcenie i kwalifikacje. Mają także bogate doświadczenie w prowadzeniu projektów z zakresu umiejętności miękkich i twardych. Prowadzimy szkolenia z zakresu: finansów, księgowości, zarządzania ludźmi, sprzedaży, doradztwa inwestycyjnego oraz komunikacji.
Zgłoszenie
cena 799 zł za osobę (vat 0%)
odbierz 10% zniżki na pierwsze szkolenie i zapisz się na newsletter poniżej
sprawdź skrzynkę odbiorczą i folder spam na wszelki wypadek
harmonogramy szkoleń wysyłamy na maila
W sprawie zgłoszenia prosimy o kontakt pod nr tel. 608 456 600
lub na adres zgloszenia@euro-konsulting.pl