999,00 zł – 1499,00 zł
Sprzedaż dóbr PREMIUM to nie łatwa sprawa. Dobór argumentów werbalnych i pozawerbalnych jest tu kluczowe. Szkolenie tylko w wersji na zamówienie.
SZKOLENIA NA ZAMÓWIENIE
szkolenie w wersji z dojazdem trenera od 5 osób, termin do uzgodnienia – 999/os(VAT 0%)
szkolenie w wersji ONLINE od 2 osób, termin do uzgodnienia – 999 zł/os(VAT 0%)
szkolenie w wersji 1 na 1 INDYWIDUALNE, termin do uzgodnienia – 1499 zł/os(VAT 0%)
właściciele firm
marketingowcy
sprzedawcy
Charakterystyka dóbr PREMIUM
-dobra materialne (produkty)
-dobra niematerialne (usługi)
-podstawowe prawa marketingu
Czym różnią się dobra PREMIUM od pozostałych dóbr
-na co klienci zwracają uwagę
-jak prezentować dobra PREMIUM
-co to są dobra LUKSUSOWE
Promocje w przypadku dóbr PREMIUM
-polityka cenowa w przypadku dóbr PREMIUM
-czy można obniżać ceny w przypadku dóbr PREMIUM
-jak dosprzedawać dodatkowe dobra zwiększając marżę
Argumenty budujące wartość dóbr PREMIUM
-argumentacja werbalna
-rola opakowania i otoczenia
-budowanie narracji
Jak zdobyć klientów na dobra PREMIUM
-budowanie persony
-targetowanie klientów
-strategia pozyskiwania klientów PREMIUM
-ścieżka online
-ścieżka offline
szkolenie Jak sprzedawać produkty i usługi premium – metody pracy
szkolenie prowadzone jest w formie warsztatu
w trakcie zajęć uczestnicy biorą udział w specjalnie zaaranżowanych scenkach dopasowanych do profilu grupy
integracja uczestników szkolenia jest osiągana poprzez odpowiednie podejście trenera
uczestnicy szkolenia ćwiczą praktyczne sytuacje z życia handlowca poprzez odgrywanie specjalnie przygotowanych scenariuszy
szkolenie prowadzone jest w formie dyskusji moderowanej, burzy mózgów, ćwiczeń w grupach
uczestnicy mają szansę na sprawdzenie swoich umiejętności uzyskując na bieżąco informację zwrotną od trenera. szkolenia managerskie
SPRAWDŹ NASZE POZOSTAŁE SZKOLENIA
Kierowanie zespołem, czyli jak być szefem zdecydowanym
Jarosław Łukjańczuk Obecnie odpowiada za nadzór programowy szkoleń w Euro-konsulting, autor ponad 200 programów szkoleń miękkich w szczególności z zakresu zarządzania ludźmi, sprzedaży i komunikacji. Prowadzi również kursy Mini MBA, Akademia Managera, Negocjacje dla Zaawansowanych oraz Certyfikowany trener. Od tego roku rozpoczął wdrażanie szkoleń dla Top Mangementu w Euro-konsulting. Prowadzi również coachingi w formie executive coaching dla wyższej kadry managerskiej. Ukończył studia Executive MBA – University of Minnesota