-
29 kwietnia – szkolenie ONLINE – Kierowanie zespołem, czyli jak być szefem zdecydowanym/
szkolenia online Kierowanie zespołem szkolenia online Kierowanie zespołem - Cel szkolenia Jak... -
6 maja – szkolenie WARSZAWA – 7 błędów handlowca, czyli jak uratować marżę
szkolenie Warszawa 7 błędów handlowca - cel Za każdym razem kiedy... -
6 maja – szkolenie ONLINE – Kierowanie zespołem, czyli jak być szefem zdecydowanym
szkolenia online Kierowanie zespołem szkolenia online Kierowanie zespołem - Cel szkolenia Jak... -
6-7 maja – szkolenie ZAKOPANE – ABC managera Hotel Radisson Blu *****
cena za osobę z noclegiem w pokoju dwuosobowym – 3999... -
9 maja – szkolenie ONLINE – Szef wspierający, czyli jak wspierać, ale nie wyręczać pracownika
szkolenia online Szef wspierający - Cel szkolenia Jak wspierać pracownika? Jak udzielać... -
10 maja – szkolenie KATOWICE – Kierowanie zespołem, czyli jak być szefem zdecydowanym
szkolenie Kierowanie zespołem Katowice - Cel Jak skutecznie komunikować polecenia? Jak konstruować... -
13 maja – szkolenie WARSZAWA – Umiejętne zamykanie sprzedaży, czyli jak nie oddawać klientów na tacy konkurencji
szkolenia Warszawa umiejętne zamykanie sprzedaży - Cel szkolenia jak wyrobić nawyk... -
14 maja – szkolenie ONLINE – Trudny klient, czyli komunikacja, asertywność i radzenie sobie z emocjami
szkolenia online Trudny Klient - cele Profesjonalna obsługa klienta jest jednym... -
15 maja – szkolenie ONLINE – Kierowanie zespołem, czyli jak być szefem zdecydowanym
szkolenia online Kierowanie zespołem szkolenia online Kierowanie zespołem - Cel szkolenia Jak... -
16 maja – szkolenie ONLINE – Delegowanie zadań, czyli jak zarządzać czasem managera i zespołu
szkolenie online Delegowanie zadań - Cel szkolenia Jak delegować raz, a... -
16 maja – szkolenie ONLINE – 7 błędów handlowca, czyli jak uratować marżę
szkolenia online 7 błędów handlowca - cel Za każdym razem kiedy... -
17 maja – szkolenie WARSZAWA – Trudny klient, czyli komunikacja, asertywność i radzenie sobie z emocjami
szkolenie Warszawa Trudny Klient - cele Profesjonalna obsługa klienta jest jednym... -
17 maja szkolenie KRAKÓW – 7 błędów handlowca, czyli jak uratować marżę
szkolenie Kraków 7 błędów handlowca - cel Za każdym razem kiedy... -
20-21 maja – szkolenie SOPOT – Szef/Właściciel zorganizowany/efektywny, czyli jak generować większy zysk dla zespołu, działu, firmy – Hotel Haffner *****
szkolenie Szef zorganizowany SZKOLENIA OTWARTE TERMIN 20/22 MAJA 2024 cena za osobę z... -
20 maja – szkolenie ONLINE – Umiejętne zamykanie sprzedaży, czyli jak nie oddawać klientów na tacy konkurencji
szkolenia online zamykanie sprzedaży szkolenia online zamykanie sprzedaży - Cel szkolenia jak... -
22 maja – szkolenie ONLINE – Kierowanie zespołem, czyli jak być szefem zdecydowanym
szkolenia online Kierowanie zespołem szkolenia online Kierowanie zespołem - Cel szkolenia Jak... -
27 maja – szkolenie POZNAŃ – Szef wspierający, czyli jak wspierać, ale nie wyręczać pracownika
szkolenie Szef wspierający Poznań szkolenie Szef wspierający Poznań - Cel Jak wspierać... -
28 maja – szkolenie ONLINE – Kierowanie zespołem, czyli jak być szefem zdecydowanym
szkolenia online Kierowanie zespołem szkolenia online Kierowanie zespołem - Cel szkolenia Jak... -
3-4 czerwiec -szkolenie ZAKOPANE – ABC managera Hotel Radisson Blu *****
cena za osobę z noclegiem w pokoju dwuosobowym - 3999... -
12 czerwca – szkolenie ONLINE – Obsługa klienta w urzędzie, jak ją doskonalić zmniejszyć liczbę nieporozumień i obniżyć poziom stresu
szkolenie Obsługa klienta w urzędzie - cele Jaki się komunikować z... -
17-18 czerwca – szkolenie SOPOT – Szef/Właściciel zorganizowany/efektywny, czyli jak generować większy zysk dla zespołu, działu, firmy – Hotel Haffner *****
szkolenie Szef zorganizowany SZKOLENIA OTWARTE TERMIN 17/18 czerwca 2024 cena za osobę z... -
9-10 września – szkolenie SOPOT – Szef/Właściciel zorganizowany/efektywny, czyli jak generować większy zysk dla zespołu, działu, firmy – Hotel Haffner *****
szkolenie Szef zorganizowany SZKOLENIA OTWARTE TERMIN 9/10 września 2024 cena za osobę z... -
23-24 września -szkolenie ZAKOPANE – ABC managera Hotel Radisson Blu *****
cena za osobę z noclegiem w pokoju dwuosobowym - 3999... -
12-13 listopad – szkolenie SOPOT – Szef/Właściciel zorganizowany/efektywny, czyli jak generować większy zysk dla zespołu, działu, firmy – Hotel Haffner *****
szkolenie Szef zorganizowany SZKOLENIA OTWARTE TERMIN 12/13 listopada 2024 cena za osobę z... -
25-26 listopada -szkolenie ZAKOPANE – ABC managera Hotel Radisson Blu *****
cena za osobę z noclegiem w pokoju dwuosobowym - 3999...