Przejdź do treści
0,00
zł
0
Wózek
strona główna
na zamówienie
szkolenia z DOJAZDEM trenera od 5 osób
szkolenia ONLINE od 2 osób
szkolenia 1 na 1 ONLINE
tematy szkoleń
Trudny klient
Umiejętne zamykanie sprzedaży
7 błędów handlowca
Zarządzanie czasem
ABC Managera
Delegowanie zadań
Kierowanie zespołem
Szef wspierający
Szef zorganizowany
10 KARDYNALNYCH błędów menedżera
ABC handlowca – początkujący specjalista ds sprzedaży
katalog szkoleń
szkolenia managerskie
szkolenia rozwojowe
szkolenia sprzedażowe
szkolenia wyjazdowe
artykuły
o nas
o nas
Trenerzy
Opinie klientów
Zaufali Nam
kontakt
strona główna
na zamówienie
szkolenia z DOJAZDEM trenera od 5 osób
szkolenia ONLINE od 2 osób
szkolenia 1 na 1 ONLINE
tematy szkoleń
Trudny klient
Umiejętne zamykanie sprzedaży
7 błędów handlowca
Zarządzanie czasem
ABC Managera
Delegowanie zadań
Kierowanie zespołem
Szef wspierający
Szef zorganizowany
10 KARDYNALNYCH błędów menedżera
ABC handlowca – początkujący specjalista ds sprzedaży
katalog szkoleń
szkolenia managerskie
szkolenia rozwojowe
szkolenia sprzedażowe
szkolenia wyjazdowe
artykuły
o nas
o nas
Trenerzy
Opinie klientów
Zaufali Nam
kontakt
tel. 608 456 600
strona główna
na zamówienie
szkolenia z DOJAZDEM trenera od 5 osób
szkolenia ONLINE od 2 osób
szkolenia 1 na 1 ONLINE
tematy szkoleń
Trudny klient
Umiejętne zamykanie sprzedaży
7 błędów handlowca
Zarządzanie czasem
ABC Managera
Delegowanie zadań
Kierowanie zespołem
Szef wspierający
Szef zorganizowany
10 KARDYNALNYCH błędów menedżera
ABC handlowca – początkujący specjalista ds sprzedaży
katalog szkoleń
szkolenia managerskie
szkolenia rozwojowe
szkolenia sprzedażowe
szkolenia wyjazdowe
artykuły
o nas
o nas
Trenerzy
Opinie klientów
Zaufali Nam
kontakt
strona główna
na zamówienie
szkolenia z DOJAZDEM trenera od 5 osób
szkolenia ONLINE od 2 osób
szkolenia 1 na 1 ONLINE
tematy szkoleń
Trudny klient
Umiejętne zamykanie sprzedaży
7 błędów handlowca
Zarządzanie czasem
ABC Managera
Delegowanie zadań
Kierowanie zespołem
Szef wspierający
Szef zorganizowany
10 KARDYNALNYCH błędów menedżera
ABC handlowca – początkujący specjalista ds sprzedaży
katalog szkoleń
szkolenia managerskie
szkolenia rozwojowe
szkolenia sprzedażowe
szkolenia wyjazdowe
artykuły
o nas
o nas
Trenerzy
Opinie klientów
Zaufali Nam
kontakt
0,00
zł
0
Wózek
Strona główna
/ szkolenia wrzesień
szkolenia wrzesień
Gdańsk
Katowice
Kraków
Łódź
Poznań
Sopot
Warszawa
Wrocław
Zakopane
styczeń
luty
marzec
kwiecień
maj
czerwiec
lipiec
sierpień
wrzesień
październik
listopad
grudzień
2 ■ WRZESIEŃ ■ szkolenie ze sprzedaży POZNAŃ ■ 7 BŁĘDÓW HANDLOWCA ■ czyli jak uratować marżę
Zobacz produkt
4-5 ■ WRZESIEŃ ■ szkolenie ZAKOPANE ■ KREATYWNY Zespół, czyli 7 sposobów jak dodać energii w naszym zespole
Zobacz produkt
4-5 ■ WRZESIEŃ 2025 ■ szkolenia SOPOT ■ SZEF ZORGANIZOWANY ■ czyli jak unikać kosztownych błędów
Zobacz produkt
4 ■ WRZESIEŃ ■ szkolenie ONLINE ■ OBSŁUGA KLIENTA ■ w urzędzie, jak ją doskonalić zmniejszyć liczbę nieporozumień i obniżyć poziom stresu
Zobacz produkt
Promocja!
5 ■ WRZESIEŃ ■ szkolenie WARSZAWA ■ OBSŁUGA KLIENTA W URZĘDZIE ■ jak ją doskonalić, zmniejszyć liczbę nieporozumień i obniżyć poziom stresu
Zobacz produkt
5 ■ WRZESIEŃ ■ szkolenie ONLINE ■ SZEF WSPIERAJĄCY ■ czyli jak wspierać, ale nie wyręczać pracownika
Zobacz produkt
9 ■ WRZESIEŃ ■ szkolenie WARSZAWA ■ ZARZĄDZANIE CZASEM ■ czyli jak zwiększyć efektywność swoją i zespołu
Zobacz produkt
10 ■ WRZESIEŃ ■ szkolenie ONLINE ■ 7 BŁĘDÓW HANDLOWCA ■ czyli jak uratować marżę
Zobacz produkt
11-12 ■ WRZESIEŃ ■ szkolenie wyjazdowe ZAKOPANE ■ TRUDNY KLIENT ■ czyli komunikacja, asertywność i radzenie sobie z emocjami
Zobacz produkt
Promocja!
11-12 wrzesień ■ szkolenie SOPOT ■ TRUDNY KLIENT ■ czyli komunikacja, asertywność i radzenie sobie z emocjami
Zobacz produkt
11 ■ WRZESIEŃ ■ szkolenie WROCŁAW ■ DELEGOWANIE ZADAŃ ■ czyli informacja zwrotna i usamodzielnianie zespołu
Zobacz produkt
12 ■ WRZESIEŃ ■ szkolenie SZCZECIN ■ TRUDNY KLIENT ■ czyli komunikacja, asertywność i radzenie sobie z emocjami
Zobacz produkt
13 ■ WRZESIEŃ ■ szkolenie KATOWICE ■ SZTUKA PREZENTACJI OFERTY ■ podczas wizyty handlowej i online
Zobacz produkt
15 ■ WRZESIEŃ ■ szkolenie ONLINE ■ SZEF WSPIERAJĄCY ■ czyli jak wspierać, ale nie wyręczać pracownika
Zobacz produkt
15 ■ WRZESIEŃ ■ szkolenie ONLINE ■ KIEROWANIE ZESPOŁEM ■ czyli jak być szefem zdecydowanym
Zobacz produkt
16 ■ WRZESIEŃ ■ szkolenie ONLINE ■ TRUDNY KLIENT ■ czyli komunikacja, asertywność i radzenie sobie z emocjami
Zobacz produkt
17 ■ WRZESIEŃ ■ szkolenie ŁÓDŹ ■ SZEF WSPIERAJĄCY ■ czyli jak wspierać, ale nie wyręczać pracownika
Zobacz produkt
18-19 ■ WRZESIEŃ ■ szkolenie ZAKOPANE ■ ZARZĄDZANIE CZASEM ■ czyli jak zwiększyć efektywność swoją i zespołu
Zobacz produkt
19 ■ WRZESIEŃ ■ szkolenie KATOWICE ■ TRUDNY KLIENT ■ czyli komunikacja, asertywność i radzenie sobie z emocjami
Zobacz produkt
19 ■ WRZESIEŃ ■ szkolenie KRAKÓW ■ ZARZĄDZANIE CZASEM ■ czyli jak zwiększyć efektywność swoją i zespołu
Zobacz produkt
25-26 ■ WRZESIEŃ 2025 ■ szkolenie SOPOT ■ ZARZĄDZANIE CZASEM ■ czyli jak zwiększyć efektywność swoją i zespołu
Zobacz produkt
25-26 ■ WRZESIEŃ ■ szkolenie ZAKOPANE ■ ABC managera ■ Hotel Radisson Blu *****
Zobacz produkt
30 ■ WRZESIEŃ ■ szkolenie KRAKÓW ■ 7 BŁĘDÓW HANDLOWCA ■ czyli jak uratować marżę
Zobacz produkt
kalendarz tylko szkoleń ONLINE >>>>>
kalendarz tylko szkoleń STACJONARNYCH >>>>>
.....................................................
kalendarz tylko szkoleń MANAGERSKICH >>>
kalendarz tylko szkoleń SPRZEDAŻOWYCH >>>
kalendarz tylko szkoleń WYJAZDOWYCH >>>
kalendarz tylko szkoleń ROZWOJOWYCH >>>