domykanie sprzedaży - euro-konsulting.pl

Umiejętne zamykanie sprzedaży, czyli jak nie oddawać na tacy klientów konkurencji

799,00 

( VAT 0% )

Cel Szkolenia

jak wyrobić nawyk domykania sprzedaży
jak domykanie sprzedaży wpływa na wielkość sprzedaży
jak nie tracić wyedukowanych potencjalnych klientów
jak nie oddawać klientów konkurencji

Dla Kogo?

– handlowcy
– pracownicy działu obsługi klienta
– szefowie działów sprzedaży i obsługi klienta

Metody pracy

– szkolenie prowadzone jest w formie warsztatu,
– w trakcie zajęć uczestnicy biorą udział w specjalnie zaaranżowanych scenkach dopasowanych do profilu grupy,
– integracja uczestników szkolenia jest osiągana poprzez odpowiednie podejście trenera,
– uczestnicy szkolenia ćwiczą praktyczne sytuacje z życia managera poprzez odgrywanie specjalnie przygotowanych scenariuszy managerskich,
– szkolenie prowadzone jest w formie dyskusji moderowanej, burzy mózgów, ćwiczeń w grupach,
– uczestnicy mają szansę na sprawdzenie swoich umiejętności uzyskując na bieżąco informację zwrotną od trenera

Program Szkolenia

Sygnały kupna
– jak je rozpoznać?
– rola mowy ciała
– pomyłki Freudowskie

Kiedy klient na pewno nie kupi?
– czynniki wewnętrzne klienta
– czynniki wewnętrzne sprzedawcy

Próba finalizacji
– balon próbny
– zjawisko reaktancji
– wyjątkowa oferta

Techniki domykania transakcji
– sprawy drażliwe
– rola otoczenia
– metody perswazyjne
– rola zobowiązań

Sprzedaj i nie miej skrupułów
– dlaczego boimy się domknąć sprzedaż?
– efekt wielkich liczb
– „pierwszy raz”
– „niewiniątko”

Ćwiczenia z domykania sprzedaży
– poker
– kiedy klient mówi później
– muszę zapytać żonę
– szefa nie ma będzie po urlopie
– ostatnie słowo

Trenerzy


Trenerzy z wieloletnią praktyką i doświadczeniem w pracy w międzynarodowych oraz polskich korporacjach. Wykorzystują w swojej pracy metody autorskie, które sprawdziły się w życiu nie tylko w książkach.

Zgłoszenie

W sprawie zgłoszenia prosimy o kontakt pod nr tel. 608 456 600
lub na adres zgloszenia@euro-konsulting.pl

informacje organizacyjne

  • godziny szkoleń stacjonarnych jednodniowych 11.00-16.00
  • godziny szkoleń stacjonarnych dwudniowych - I dzien 12.30-18.30 II dzien 9.00-15.00
  • godziny szkoleń online 11.00-14.00
  • materiały w formie elektronicznej
  • certyfikaty w formie elektronicznej
  • kontakt z trenerem do 7 dni po szkoleniu
  • catering w przypadku szkoleń stacjonarnych otwartych jedno i dwudniowych
  • dopłata do pokoju jednoosobowego - 499 zł w przypadku szkoleń dwudniowych otwartych

opinie uczestników