Umiejętne zamykanie sprzedaży - szkolenie z dojazdem od 5 osób

tel. 608 456 600

szkolenie z DOJAZDEM trenera ■ UMIEJĘTNE ZAMYKANIE SPRZEDAŻY ■ czyli jak nie oddawać na tacy klientów konkurencji ■ od 5 osób

799,00 

( VAT 0% )

cel

jak finalizować sprzedaż

jak wyrobić nawyk domykania sprzedaży

jak zwiększyć sprzedaż

jak nie tracić wyedukowanych potencjalnych klientów

jak nie oddawać klientów konkurencji

jak finalizować sprzedaż – dla kogo

handlowcy

pracownicy działu obsługi klienta

szefowie działów sprzedaży i obsługi klienta

jak finalizować sprzedaż – metody pracy

szkolenie prowadzone jest w formie warsztatu, w trakcie zajęć uczestnicy biorą udział w specjalnie zaaranżowanych scenkach dopasowanych do profilu grupy, integracja uczestników szkolenia jest osiągana poprzez odpowiednie podejście trenera, uczestnicy szkolenia ćwiczą praktyczne sytuacje z życia managera poprzez odgrywanie specjalnie przygotowanych scenariuszy managerskich, szkolenie prowadzone jest w formie dyskusji moderowanej, burzy mózgów, ćwiczeń w grupach, uczestnicy mają szansę na sprawdzenie swoich umiejętności uzyskując na bieżąco informację zwrotną od trenera

jak finalizować sprzedaż – program

Sygnały kupna

– jak je rozpoznać?

– rola mowy ciała

– pomyłki Freudowskie

Kiedy klient na pewno nie kupi?

– czynniki wewnętrzne klienta

– czynniki wewnętrzne sprzedawcy

Próba finalizacji

– balon próbny

– zjawisko reaktancji

– wyjątkowa oferta

Techniki domykania transakcji

– sprawy drażliwe

– rola otoczenia

– metody perswazyjne

– rola zobowiązań

Sprzedaj i nie miej skrupułów

– dlaczego boimy się domknąć sprzedaż?

– efekt wielkich liczb

– „pierwszy raz”

– „niewiniątko”

Ćwiczenia z domykania sprzedaży

– poker

– kiedy klient mówi później

– muszę zapytać żonę

– szefa nie ma będzie po urlopie

– ostatnie słowo

Prowadzący

jak finalizować sprzedaż – trenerzy

Jarosław Łukjańczuk

Obecnie odpowiada za nadzór programowy szkoleń w Euro-konsulting, autor ponad 200 programów szkoleń miękkich w szczególności z zakresu zarządzania ludźmi, sprzedaży i komunikacji. Prowadzi również kursy Mini MBA, Akademia Managera, Negocjacje dla Zaawansowanych oraz Certyfikowany trener. Od tego roku rozpoczął wdrażanie szkoleń dla Top Managementu w Euro-konsulting. Prowadzi również coachingi w formie executive coaching dla wyższej kadry managerskiej. Ukończył studia Executive MBA – University of Minnesota.

jak finalizować sprzedaż euro-konsutling.pl
jak finalizować sprzedaż euro-konsutling.pl

wybrane opinie uczestników naszych szkoleń

  • Grzegorz Rzepiński – szkolenie prowadzone wzorowo. Rewelacja dla handlowców zaczynających karierę

  • Beata Błąkała – forma warsztatowa – rewelacja, bardzo dobry kontakt prowadzącego z uczestnikami

  • Monika Listecka – trener bardzo otwarty i komunikatywny. Nie pozwalał się nudzić. Szkolenie ciekawie zrealizowane.

  • Izabela Babij – prowadzony warsztat na poziomie dobrym, kontakt prowadzącego z uczestnikami bardzo dobry.
  • Urszula Pietras – szkolenie wartościowe i profesjonalne, sympatyczny i profesjonalny trener

  • Maria Wiątek – szkolenie wartościowe i profesjonalne

  • Żaneta Szymik – szkolenie idealne dla osób chcących podnieść swoje kwalifikacje zawodowe. Metodyka warsztatowa uczy radzenia sobie ze stresem oraz asertywnego zachowania w trudnych sytuacjach

  • Danuta Różycka – bardzo wartościowe, profesjonalnie prowadzone. Trener – duża wiedza, siła spokoju

  • Renata Skowrońska – uważam, że szkolenie nauczy mnie lepszej organizacji czasu pracy i dużo pomoże w dalszej karierze zawodowej. Trener jest osobą kompetentną i ma bardzo dobry kontakt z uczestnikami szkolenia

  • Samanta Białas – szkolenie godne polecenia. Interesujące przykłady i ćwiczenia w grupie

  • Małgorzata Błaszczyńska – szkolenie przygotowane dobrze, ciekawe tematy, sympatyczny, kontaktowy trener, praktyczne ćwiczenia przydatne w pracy

  • Agnieszka Mularska – szkolenie pouczające, praktyczne, na czasie. Trener – osoba bardzo miła, umie przekazać swoją wiedzę

  • Jan – świetnie 

informacje organizacyjne

  • godziny szkoleń stacjonarnych jednodniowych 11.00-16.00
  • godziny szkoleń stacjonarnych dwudniowych - I dzien 12.30-18.30 II dzien 9.00-15.00
  • godziny szkoleń online 11.00-14.00
  • materiały w formie elektronicznej
  • certyfikaty w formie elektronicznej
  • kontakt z trenerem do 7 dni po szkoleniu
  • catering w przypadku szkoleń stacjonarnych otwartych jedno i dwudniowych
  • dopłata do pokoju jednoosobowego - 499 zł w przypadku szkoleń dwudniowych otwartych

opinie uczestników

lub sprawdź terminy tego szkolenia w innych miastach lub online