Przejdź do treści
0,00
zł
0
Wózek
strona główna
na zamówienie
szkolenia z DOJAZDEM trenera od 5 osób
szkolenia ONLINE od 2 osób
szkolenia 1 na 1 ONLINE
tematy szkoleń
Trudny klient
Umiejętne zamykanie sprzedaży
7 błędów handlowca
Zarządzanie czasem
ABC Managera
Delegowanie zadań
Kierowanie zespołem
Szef wspierający
Szef zorganizowany
10 KARDYNALNYCH błędów menedżera
katalog szkoleń
szkolenia managerskie
szkolenia sprzedażowe
szkolenia rozwojowe
szkolenia wyjazdowe
artykuły
o nas
o nas
Trenerzy
Opinie klientów
Zaufali Nam
kontakt
strona główna
na zamówienie
szkolenia z DOJAZDEM trenera od 5 osób
szkolenia ONLINE od 2 osób
szkolenia 1 na 1 ONLINE
tematy szkoleń
Trudny klient
Umiejętne zamykanie sprzedaży
7 błędów handlowca
Zarządzanie czasem
ABC Managera
Delegowanie zadań
Kierowanie zespołem
Szef wspierający
Szef zorganizowany
10 KARDYNALNYCH błędów menedżera
katalog szkoleń
szkolenia managerskie
szkolenia sprzedażowe
szkolenia rozwojowe
szkolenia wyjazdowe
artykuły
o nas
o nas
Trenerzy
Opinie klientów
Zaufali Nam
kontakt
tel. 608 456 600
strona główna
na zamówienie
szkolenia z DOJAZDEM trenera od 5 osób
szkolenia ONLINE od 2 osób
szkolenia 1 na 1 ONLINE
tematy szkoleń
Trudny klient
Umiejętne zamykanie sprzedaży
7 błędów handlowca
Zarządzanie czasem
ABC Managera
Delegowanie zadań
Kierowanie zespołem
Szef wspierający
Szef zorganizowany
10 KARDYNALNYCH błędów menedżera
katalog szkoleń
szkolenia managerskie
szkolenia sprzedażowe
szkolenia rozwojowe
szkolenia wyjazdowe
artykuły
o nas
o nas
Trenerzy
Opinie klientów
Zaufali Nam
kontakt
strona główna
na zamówienie
szkolenia z DOJAZDEM trenera od 5 osób
szkolenia ONLINE od 2 osób
szkolenia 1 na 1 ONLINE
tematy szkoleń
Trudny klient
Umiejętne zamykanie sprzedaży
7 błędów handlowca
Zarządzanie czasem
ABC Managera
Delegowanie zadań
Kierowanie zespołem
Szef wspierający
Szef zorganizowany
10 KARDYNALNYCH błędów menedżera
katalog szkoleń
szkolenia managerskie
szkolenia sprzedażowe
szkolenia rozwojowe
szkolenia wyjazdowe
artykuły
o nas
o nas
Trenerzy
Opinie klientów
Zaufali Nam
kontakt
0,00
zł
0
Wózek
Strona główna
/ szkolenia maj
szkolenia maj
Gdańsk
Katowice
Kraków
Łódź
Poznań
Sopot
Warszawa
Wrocław
Zakopane
styczeń
luty
marzec
kwiecień
maj
czerwiec
lipiec
sierpień
wrzesień
październik
listopad
grudzień
5 maja – szkolenie KATOWICE – Umiejętne zamykanie sprzedaży, czyli jak nie oddawać klientów na tacy konkurencji
Zobacz produkt
6 maj – szkolenie KRAKÓW – Umiejętne zamykanie sprzedaży, czyli jak nie oddawać klientów na tacy konkurencji
Zobacz produkt
7 maj – szkolenie WARSZAWA – Umiejętne zamykanie sprzedaży, czyli jak nie oddawać klientów na tacy konkurencji
Zobacz produkt
8 maja ■ szkolenie ONLINE ■ TRUDNY KLIENT ■ czyli komunikacja, asertywność i radzenie sobie z emocjami
Zobacz produkt
8 maj – szkolenie ŁÓDŹ- Umiejętne zamykanie sprzedaży, czyli jak nie oddawać klientów na tacy konkurencji
Zobacz produkt
8 maj – szkolenie KATOWICE – Delegowanie zadań, czyli informacja zwrotna i usamodzielnianie zespołu
Zobacz produkt
9 maj – szkolenie POZNAŃ – Umiejętne zamykanie sprzedaży, czyli jak nie oddawać klientów na tacy konkurencji
Zobacz produkt
12 maj ■ szkolenie WROCŁAW ■ TRUDNY KLIENT ■ czyli komunikacja, asertywność i radzenie sobie z emocjami
Zobacz produkt
13 maj ■ szkolenie POZNAŃ ■ TRUDNY KLIENT ■ czyli komunikacja, asertywność i radzenie sobie z emocjami
Zobacz produkt
13 maj – szkolenie WROCŁAW – Umiejętne zamykanie sprzedaży, czyli jak nie oddawać klientów na tacy konkurencji
Zobacz produkt
14 maj ■ szkolenie ŁÓDŹ ■ TRUDNY KLIENT ■ czyli komunikacja, asertywność i radzenie sobie z emocjami
Zobacz produkt
15 maj ■ szkolenie Warszawa ■ TRUDNY KLIENT ■ czyli komunikacja, asertywność i radzenie sobie z emocjami
Zobacz produkt
15 maj – szkolenie GDAŃSK – Umiejętna finalizacja sprzedaży, czyli jak nie oddawać klientów na tacy konkurencji
Zobacz produkt
16 maj 2025 ■ szkolenie GDAŃSK ■ TRUDNY KLIENT, czyli komunikacja, asertywność i radzenie sobie z emocjami
Zobacz produkt
19 maj -szkolenie KATOWICE – TRUDNY KLIENT – czyli komunikacja, asertywność i radzenie sobie z emocjami
Zobacz produkt
19 maj – szkolenie KRAKÓW – Kierowanie zespołem, czyli jak być szefem zdecydowanym
Zobacz produkt
20 maj – szkolenie KRAKÓW – TRUDNY KLIENT, czyli komunikacja, asertywność i radzenie sobie z emocjami
Zobacz produkt
21 maj – szkolenie KATOWICE – Szef wspierający, czyli jak wspierać, ale nie wyręczać pracownika
Zobacz produkt
22-23 maj – KAZIMIERZ DOLNY – szkolenie 5 głównych błędów w KOMUNIKACJI W TWOIM zespole
Zobacz produkt
26 maj – szkolenie POZNAŃ – Szef wspierający, czyli jak wspierać, ale nie wyręczać pracownika
Zobacz produkt
26-27 maj 2025 – szkolenie ZAKOPANE – Zarządzanie czasem, czyli jak zwiększyć efektywność swoją i zespołu
Zobacz produkt
27 maj – szkolenie WROCŁAW – Szef wspierający, czyli jak wspierać, ale nie wyręczać pracownika
Zobacz produkt
28 maj – szkolenie KRAKÓW – Szef wspierający, czyli jak wspierać, ale nie wyręczać pracownika
Zobacz produkt
29-30 MAJA szkolenie ZAKOPANE – ABC managera Hotel Radisson Blu *****
Zobacz produkt
29 maj – szkolenie WARSZAWA – Szef wspierający, czyli jak wspierać, ale nie wyręczać pracownika
Zobacz produkt
kalendarz tylko szkoleń ONLINE >>>>>
kalendarz tylko szkoleń STACJONARNYCH >>>>>
.....................................................
kalendarz tylko szkoleń MANAGERSKICH >>>
kalendarz tylko szkoleń SPRZEDAŻOWYCH >>>
kalendarz tylko szkoleń WYJAZDOWYCH >>>
kalendarz tylko szkoleń ROZWOJOWYCH >>>