Strategie marketingowe - launching produktów i usług

608 456 600

tel. 608 456 600

Strategie marketingowe – launching produktów i usług

799,00 

( VAT 0% )

Cel Szkolenia

Szkolenie Strategie marketingowe przeznaczone jest dla małych i średnich firm, które zamierzają wprowadzać na rynek nowe produkty i/lub usługi. Zajęcia są prowadzone na zasadzie wykładu z odwoływaniem się do studiów przypadku dużych korporacji.

Dla Kogo?

– dla właścicieli MŚP
– dla początkujących marketerów
– dla handlowców

Metody pracy

– szkolenie prowadzone jest w formie warsztatu
– w trakcie zajęć uczestnicy biorą udział w specjalnie zaaranżowanych scenkach dopasowanych do profilu grupy
– integracja uczestników szkolenia jest osiągana poprzez odpowiednie podejście trenera
– uczestnicy szkolenia ćwiczą praktyczne sytuacje z życia managera poprzez odgrywanie specjalnie przygotowanych scenariuszy managerskich
– szkolenie prowadzone jest w formie dyskusji moderowanej, burzy mózgów, ćwiczeń w grupach
– uczestnicy mają szansę na sprawdzenie swoich umiejętności uzyskując na bieżąco informację zwrotną od trenera

Program Szkolenia

Badanie klientów i konkurencji
– Cele
– Segmentacja i jej zastosowanie
– Marketing mix

Przykładowe kryteria segmentacji
– Geograficzne
– Socjo-demograficzne
– Psychograficzne
– Zachowania jako konsument

Warunku efektywnej segmentacji

Atrakcyjność segmentu
– Wielkość
– Zyskowność
– Trwałość

Segmentacja bazy danych klientów
– Cel1; cross-sell
– Cel2; up-sell
– Cel3 retention

Badanie pozycji konkurencyjnej
– Określenie kluczowych czynników sukcesu

Strategia i wartość dodana
– Macierz strategiczna Ansoff
– Macierz strategiczna BCD
– Cel i skuteczna strategia działania
– Ustalenie strategii (gdzie i jak konkurować)

Rodzaje strategii
– Atak na konkurencje
– Wykorzystanie niszy rynkowej
– ocena zdolności do uruchomienia biznesu

Cena i wyliczenie rentowności
– Od czego zależy cena, jej cele
– Wartość i koszt produktu dla klienta
– Maksymy dotyczące ceny
– Zyskowność przedsięwzięcia
– Okres zwrotu
– Wartość bieżąca netto
– Ekonomiczna wartość dodana
– Próg rentowności i jego wykorzystanie

Promocja i jej podstawowe cele
– Model klasyczny działania reklamy
– Cel komunikacji z klientem
– Formy komunikacji marketingowej
– Podstawy tworzenia reklamy
– Żelazne zasady kreacji reklamy
– Direct Marketing zasada 40-40-20

Podsumowanie

Trenerzy

Nasi pracownicy to wykwalifikowany zespół z dużym doświadczeniem w organizacji i prowadzeniu szkoleń, konsultingu, audytu i coachingu. Przy organizacji szkoleń współpracujemy z najlepszymi ekspertami w kraju. Nasi trenerzy posiadają odpowiednie wykształcenie i kwalifikacje. Mają także bogate doświadczenie w prowadzeniu projektów z zakresu umiejętności miękkich i twardych. Prowadzimy szkolenia z zakresu: finansów, księgowości, zarządzania ludźmi, sprzedaży, doradztwa inwestycyjnego oraz komunikacji.

Zgłoszenie

W sprawie zgłoszenia prosimy o kontakt pod nr tel. 608 456 600
lub na adres zgloszenia@euro-konsulting.pl

wybrane opinie uczestników naszych szkoleń

  • Urszula Pietras – szkolenie wartościowe i profesjonalne, sympatyczny i profesjonalny trener

  • Maria Wiątek – szkolenie wartościowe i profesjonalne

  • Żaneta Szymik – szkolenie idealne dla osób chcących podnieść swoje kwalifikacje zawodowe. Metodyka warsztatowa uczy radzenia sobie ze stresem oraz asertywnego zachowania w trudnych sytuacjach

  • Danuta Różycka – bardzo wartościowe, profesjonalnie prowadzone. Trener – duża wiedza, siła spokoju

  • Renata Skowrońska – uważam, że szkolenie nauczy mnie lepszej organizacji czasu pracy i dużo pomoże w dalszej karierze zawodowej. Trener jest osobą kompetentną i ma bardzo dobry kontakt z uczestnikami szkolenia

  • Samanta Białas – szkolenie godne polecenia. Interesujące przykłady i ćwiczenia w grupie

  • Małgorzata Błaszczyńska – szkolenie przygotowane dobrze, ciekawe tematy, sympatyczny, kontaktowy trener, praktyczne ćwiczenia przydatne w pracy

  • Agnieszka Mularska – szkolenie pouczające, praktyczne, na czasie. Trener – osoba bardzo miła, umie przekazać swoją wiedzę