Skuteczna reklama w mediach internetowych

Skuteczna reklama w mediach internetowych

799,00 

( VAT 0% )

Cel Szkolenia

Jak skutecznie wyróżnić się na tle konkurencji w sieci?
– Jak zaplanować skuteczną kampanię ? – strategie
– Jak mądrze uczyć się od innych, nie popełniając ich błędów?

Dla kogo?

właściciele MŚP,
-osoby zajmujące się półprofesjonalnie reklamą w sieci.

Metody pracy

– szkolenie prowadzone jest w formie warsztatu
– w trakcie zajęć uczestnicy biorą udział w specjalnie zaaranżowanych scenkach dopasowanych do profilu grupy
– integracja uczestników szkolenia jest osiągana poprzez odpowiednie podejście trenera
– uczestnicy szkolenia ćwiczą praktyczne sytuacje z życia managera poprzez odgrywanie specjalnie przygotowanych scenariuszy managerskich
– szkolenie prowadzone jest w formie dyskusji moderowanej, burzy mózgów, ćwiczeń w grupach
– uczestnicy mają szansę na sprawdzenie swoich umiejętności uzyskując na bieżąco informację zwrotną od trenera

Program Szkolenia

1. Czym internet różni się od klasycznych kampanii internetowych?
– jakie zasady rządzą reklamą w sieci?
– czego w sieci nie należy pokazywać?

2. Przykłady udanych kampanii w sieci.

3. Jak Twoja firma może zoptymalizwoać nakłady na reklamę w sieci?
– budżetowanie
– mierzenie skuteczności kampanii
– rola statystyki

4. Popularne miejsca reklamowe w sieci:
– Facebook
– Google adWords
– branżowe sieci społecznościowe

5. Dlaczego Facebook nie sprzedaje?
– jak uniknąć mega nakładów na reklamę na 'fejsie’
– do czego wykorzystać funpage na facebook’u
– zbieranie lajków – po co mi to?

6. Newslettery – zasady i zadania
– jak powinien wyglądac mój newsletter?
– podstawowe zasady reklamy w newsletterze
– narzędzia do mailingu

7. Kiedy rośnie sprzedaż w sieci?
– 4P w sieci
– targetowanie i pozycjonowanie w sieci
– akcje i ich mierzenie
– jak policzyć zyski w sieci

8. Czego nie da się osiągnąć poprzez reklamę w sieci?

 

Trenerzy

Jarosław Łukjańczuk
Obecnie odpowiada za nadzór programowy szkoleń w Euro-konsulting, autor ponad 200 programów szkoleń miękkich w szczególności z zakresu zarządzania ludźmi, sprzedaży i komunikacji. Prowadzi również kursy Mini MBA, Akademia Managera, Negocjacje dla Zaawansowanych oraz Certyfikowany trener. Od tego roku rozpoczął wdrażanie szkoleń dla Top Mangementu w Euro-konsulting. Prowadzi również coachingi w formie executive coaching dla wyższej kadry managerskiej. Ukończył studia Executive MBA – University of Minnesota

Zgłoszenie

W sprawie zgłoszenia prosimy o kontakt pod nr tel. 608 456 600
lub na adres zgloszenia@euro-konsulting.pl

informacje organizacyjne

  • godziny szkoleń stacjonarnych jednodniowych 11.00-16.00
  • godziny szkoleń stacjonarnych dwudniowych - I dzien 12.30-18.30 II dzien 9.00-15.00
  • godziny szkoleń online 11.00-14.00
  • materiały w formie elektronicznej
  • certyfikaty w formie elektronicznej
  • kontakt z trenerem do 7 dni po szkoleniu
  • catering w przypadku szkoleń stacjonarnych otwartych jedno i dwudniowych
  • dopłata do pokoju jednoosobowego - 499 zł w przypadku szkoleń dwudniowych otwartych

opinie uczestników