Przyjazna obsługa i komunikacja z klientem

Przyjazna obsługa i komunikacja z klientem

799,00 

( VAT 0% )

Cel Szkolenia 

Na czym polega profesjonalna obsługa klienta
Jak nawiązać prawdziwy i przyjazny kontakt z Klientem
Jak odkryć i zaspokajać oczekiwania Klientów
Jak utrzymywać stałe, długofalowe relacje z Klientami
Jak prowadzić efektywną i owocną rozmowę z klientem
Jak budować pozytywny wizerunek firmy w oczach Klienta

Dla kogo?

Adresaci

handlowcy
właściciele MŚP
szefowie działów sprzedaży i obsługi klienta (fakultatywnie)
Metody pracy

szkolenie prowadzone jest w formie warsztatu
w trakcie zajęć uczestnicy biorą udział w specjalnie zaaranżowanych scenkach dopasowanych do profilu grupy
integracja uczestników szkolenia jest osiągana poprzez odpowiednie podejście trenera
uczestnicy szkolenia ćwiczą praktyczne sytuacje z życia managera poprzez odgrywanie specjalnie przygotowanych scenariuszy managerskich
szkolenie prowadzone jest w formie dyskusji moderowanej, burzy mózgów, ćwiczeń w grupach
uczestnicy mają szansę na sprawdzenie swoich umiejętności uzyskując na bieżąco informację zwrotną od trenera

Program Szkolenia

Model szkolenia
– Definicje i podstawowe pojęcia

Obsługa klienta – co to jest?
– Źródła zadowolenia klienta
– Jak zapewnić dobrą obsługę klientowi

Standardy obsługi klienta
– Czynniki wpływające na te standardy

Klient i jego rola
– Klienci wewnętrzni
– Klienci zewnętrzni

Budowanie relacji z klientem
– Kiedy klient jest zdenerwowany

Dekalog

Koło „Troski” – Koło „Wpływu”

Pracownik Biura Obsługi Klienta
– Wymagania minimum

Podstawowe schematy komunikowania się
– Mowa werbalna i niewerbalna
– Techniki pytań
– Asertywność

Pozytywny wizerunek firmy

Podsumowania i wnioski końcowe

Trenerzy

Nasi pracownicy to wykwalifikowany zespół z dużym doświadczeniem w organizacji i prowadzeniu szkoleń, konsultingu, audytu i coachingu. Przy organizacji szkoleń współpracujemy z najlepszymi ekspertami w kraju. Nasi trenerzy posiadają odpowiednie wykształcenie i kwalifikacje. Mają także bogate doświadczenie w prowadzeniu projektów z zakresu umiejętności miękkich i twardych. Prowadzimy szkolenia z zakresu: finansów, księgowości, zarządzania ludźmi, sprzedaży, doradztwa inwestycyjnego oraz komunikacji.

Zgłoszenie

cena 799 zł za osobę (vat 0%)

odbierz 10% zniżki na pierwsze szkolenie i zapisz się na newsletter poniżej
sprawdź skrzynkę odbiorczą i folder spam na wszelki wypadek
harmonogramy szkoleń wysyłamy na maila

W sprawie zgłoszenia prosimy o kontakt pod nr tel. 608 456 600
lub na adres zgloszenia@euro-konsulting.pl

informacje organizacyjne

  • godziny szkoleń stacjonarnych jednodniowych 11.00-16.00
  • godziny szkoleń stacjonarnych dwudniowych - I dzien 12.30-18.30 II dzien 9.00-15.00
  • godziny szkoleń online 11.00-14.00
  • materiały w formie elektronicznej
  • certyfikaty w formie elektronicznej
  • kontakt z trenerem do 7 dni po szkoleniu
  • catering w przypadku szkoleń stacjonarnych otwartych jedno i dwudniowych
  • dopłata do pokoju jednoosobowego - 499 zł w przypadku szkoleń dwudniowych otwartych

opinie uczestników