szkolenie ONLINE 1 na 1 ■ 7 PODSTAWOWYCH BŁĘDÓW HANDLOWCA ■ czyli jak uratować marżę
499,00 zł
( VAT 0% )
wybrane opinie uczestników naszych szkoleń
Justyna Dziedzic – Mazur – informacje przekazywane w sposób prosty, logiczny. Poparte obrazowymi przykładami. Informacjew 100% przydatne do wykorzystania w pracy.
Piotr Głogowski – bardzo udane szkolenie, ciekawa tematyka, bardzo dobry trener. Dowiedziałem się sporo ciekawych rzeczy.
Adam Soehrich – szkolenie przeprowadzone bardzo profesjonalnie. Zrozumiały i łatwo przyswajalny przekaz informacji.
Anna Bańczyk – proste interpretacje, łatwo przyswajalne, ogólnie OK.
Mariusz Chmura – szkolenie dobrze dotyka tematu, dużo informacji zebranych w jednym miejscu. Trener zrozumiały, komunikatywny. Odrobinę chaosu przez natłok informacji, odrobinę monotonii.
Robert Dudek – szkolenie dobrze przeprowadzone przez profesjonalnie przygotowanego trenera w miłej atmosferze
Tomasz Wierzbowski – bardzo ciekawe szkolenie, prowadzone bardzo energicznie i zrozumiale
Katarzyna Sowa – bardzo interesujące i bardzo miła atmosfera prowadzone profesjonalnie i można wiele rzeczy się dowiedzieć i konkretne odpowiedzi na pytania
Bartłomiej Sałek – dobrze wykonana praca
Beata Piotrowicz – takiego szkolenia oczekiwałam
informacje organizacyjne
godziny szkoleń stacjonarnych jednodniowych 11.00-16.00
godziny szkoleń stacjonarnych dwudniowych - I dzien 12.30-18.30 II dzien 9.00-15.00
godziny szkoleń online 11.00-14.00
materiały w formie elektronicznej
certyfikaty w formie elektronicznej
kontakt z trenerem do 7 dni po szkoleniu
catering w przypadku szkoleń stacjonarnych otwartych jedno i dwudniowych
nocleg w pokoju dwuosobowym w przypadku szkoleń dwudniowych
opinie uczestników
informacje przekazywane w sposób prosty, logiczny. Poparte obrazowymi przykładami. Informacje w 100% przydatne
szkolenie rzeczowe, umiejętna budowa dobrej atmosfery i integracji grupy na szkoleniu przez instruktora. Trener kompetentny, otwarty na reakcję uczestników
szkolenie idealne dla osób chcących podnieść swoje kwalifikacje zawodowe. Metodyka warsztatowa uczy radzenia sobie ze stresem oraz asertywnego zachowania w trudnych sytuacjach
ciekawie prowadzone szkolenie
Forma prowadzenia szkolenia bardzo pozytywna, dobre przekazanie wiedzy
szkolenie w formie warsztatu sprzyjało atmosferze, aktywny udział w szkoleniu pomagał w przyswajaniu wiedzy, kompetentny trener
wersje na zamówienie szkolenia 7 podstawowych błędów handlowca
Wyświetlanie wszystkich wyników: 3Posortowane według najnowszych