799,00 zł
Jak osiągać cele sprzedażowe?
Jak zdobywać zaufanie klienta?
Jak osiągać własne cele nie krzywdząc klienta?
Jak prezentować oferty?
Jak domykać sprzedaż, kiedy klient się waha?
Ćwiczenia z negocjacji w trakcie szkolenia
– handlowcy
– pracownicy działu obsługi klienta
– szefowie działów sprzedaży i obsługi klienta
– szkolenie prowadzone jest w formie warsztatu
– w trakcie zajęć uczestnicy biorą udział w specjalnie zaaranżowanych scenkach dopasowanych do profilu grupy
– integracja uczestników szkolenia jest osiągana poprzez odpowiednie podejście trenera
– uczestnicy szkolenia ćwiczą praktyczne sytuacje z życia managera poprzez odgrywanie specjalnie przygotowanych scenariuszy managerskich
– szkolenie prowadzone jest w formie dyskusji moderowanej, burzy mózgów, ćwiczeń w grupach
– uczestnicy mają szansę na sprawdzenie swoich umiejętności uzyskując informację zwrotną od trenera
Sprzedaż relacyjna, czy pozycyjna
– handlowiec jako opiekun klienta
– moje interesy, a interesy klienta
Argumentacja sprzedażowa
– jakie argumenty są najskuteczniejsze
– jak dobierać kolejność argumentów
Proces sprzedaży
– budowanie baz klienckich
– zarządzanie bazami klienckimi
– wykorzystanie nowoczesnych narzędzi internetowych
– docieranie do decydenta
– budowanie relacji
– sondowanie potrzeb
Budowanie ofert
– ile ofert przesyłać
– co pokazać na początku
Domykanie sprzedaży
– sygnały kupna
– kiedy klient jest niezadowolony
– konkurencja już była, co zrobić
– kiedy klient odkłada decyzję
– domykać na siłę, czy odpuszczać
Relacje, czy interesy
– podsumowanie szkolenia
Trenerzy
Nasi pracownicy to wykwalifikowany zespół z dużym doświadczeniem w organizacji i prowadzeniu szkoleń, konsultingu, audytu i coachingu. Przy organizacji szkoleń współpracujemy z najlepszymi ekspertami w kraju. Nasi trenerzy posiadają odpowiednie wykształcenie i kwalifikacje. Mają także bogate doświadczenie w prowadzeniu projektów z zakresu umiejętności miękkich i twardych. Prowadzimy szkolenia z zakresu: finansów, księgowości, zarządzania ludźmi, sprzedaży, doradztwa inwestycyjnego oraz komunikacji.
zapisz się na newsletter poniżej, a kolejne szkolenia będą w jeszcze lepszych cenach
sprawdź skrzynkę odbiorczą i folder spam na wszelki wypadek
W sprawie zgłoszenia prosimy o kontakt pod nr tel. 608 456 600
lub na adres zgloszenia@euro-konsulting.plcena 799 zł za osobę (vat 0%)
odbierz 10% zniżki na pierwsze szkolenie i zapisz się na newsletter poniżej
sprawdź skrzynkę odbiorczą i folder spam na wszelki wypadek
harmonogramy szkoleń wysyłamy na maila
W sprawie zgłoszenia prosimy o kontakt pod nr tel. 608 456 600
lub na adres zgloszenia@euro-konsulting.pl