799,00 zł
jak wyrobić nawyk domykania sprzedaży
jak domykanie sprzedaży wpływa na wielkość sprzedaży
jak nie tracić wyedukowanych potencjalnych klientów
jak nie oddawać klientów konkurencji
– handlowcy
– pracownicy działu obsługi klienta
– szefowie działów sprzedaży i obsługi klienta
– szkolenie prowadzone jest w formie warsztatu,
– w trakcie zajęć uczestnicy biorą udział w specjalnie zaaranżowanych scenkach dopasowanych do profilu grupy,
– integracja uczestników szkolenia jest osiągana poprzez odpowiednie podejście trenera,
– uczestnicy szkolenia ćwiczą praktyczne sytuacje z życia managera poprzez odgrywanie specjalnie przygotowanych scenariuszy managerskich,
– szkolenie prowadzone jest w formie dyskusji moderowanej, burzy mózgów, ćwiczeń w grupach,
– uczestnicy mają szansę na sprawdzenie swoich umiejętności uzyskując na bieżąco informację zwrotną od trenera
Sygnały kupna
– jak je rozpoznać?
– rola mowy ciała
– pomyłki Freudowskie
Kiedy klient na pewno nie kupi?
– czynniki wewnętrzne klienta
– czynniki wewnętrzne sprzedawcy
Próba finalizacji
– balon próbny
– zjawisko reaktancji
– wyjątkowa oferta
Techniki domykania transakcji
– sprawy drażliwe
– rola otoczenia
– metody perswazyjne
– rola zobowiązań
Sprzedaj i nie miej skrupułów
– dlaczego boimy się domknąć sprzedaż?
– efekt wielkich liczb
– „pierwszy raz”
– „niewiniątko”
Ćwiczenia z domykania sprzedaży
– poker
– kiedy klient mówi później
– muszę zapytać żonę
– szefa nie ma będzie po urlopie
– ostatnie słowo
Trenerzy z wieloletnią praktyką i doświadczeniem w pracy w międzynarodowych oraz polskich korporacjach. Wykorzystują w swojej pracy metody autorskie, które sprawdziły się w życiu nie tylko w książkach.
W sprawie zgłoszenia prosimy o kontakt pod nr tel. 608 456 600
lub na adres zgloszenia@euro-konsulting.pl