Szkolenie Olsztyn Trudny Klient - Komunikacja i Asertywność

■ szkolenie Olsztyn ■ na ZAMÓWIENIE ■ TRUDNY KLIENT ■ czyli komunikacja, asertywność i radzenie sobie z emocjami

799,00 

( VAT 0% )

szkolenie Olsztyn Trudny Klient – cele

na zamówienie już od 5 osób
Profesjonalna obsługa klienta jest jednym z kluczowych obszarów współczesnej organizacji, celem tego szkolenia jest pokazanie w jaki sposób pracownicy działów obsługi klienta mogą realizować zadania związane z przyjmowaniem zamówień, pracą na recepcji, w działach reklamacji, call center, czy w dowolnym dziale mającym styczność z interesantami.

szkolenie Olsztyn Trudny klient – Dla kogo?

  • pracownicy działów obsługi klienta
  • pracownicy działów reklamacji
  • pracownicy recepcji
  • call center rozmowy przychodzące

szkolenie Olsztyn Trudny klient – metody pracy

  • szkolenie prowadzone jest w formie warsztatu
  • w trakcie zajęć uczestnicy biorą udział w specjalnie zaaranżowanych scenkach dopasowanych do profilu grupy
  • integracja uczestników szkolenia jest osiągana poprzez odpowiednie podejście trenera
  • uczestnicy szkolenia ćwiczą praktyczne sytuacje z życia handlowca poprzez odgrywanie specjalnie przygotowanych scenariuszy
  • szkolenie prowadzone jest w formie dyskusji moderowanej, burzy mózgów, ćwiczeń w grupach
  • uczestnicy mają szansę na sprawdzenie swoich umiejętności uzyskując na bieżąco informację zwrotną od trenera

szkolenie Olsztyn Trudny klient – Program

  1. Typy temperamentów, czyli nie każdy klient jest taki sam

– TEST, sprawdź jaki ty masz temperament
– Jakie są cechy poszczególnych typów temperamentu
– Jak temperament wpływa na naszą komunikację z klientem

  1. Profesjonalna obsługa klienta

– Co zrobić aby być odebranym jako profesjonalista
– Motywacja do odebrania telefonu
– Chęć pomocy klientowi, wyczerpująca obsługa merytoryczna
– Jak dać z siebie 100 + 2 %

  1. Skuteczna komunikacja

– Jak zrobić dobre wrażenie
– Jak słuchać, jakie pytania i kiedy stosować
– Jak wyrazić dbałość o klienta, jakich słów/stwierdzeń używać

  1. „Trudny klient” i rola Asertywności i budowania granic

– Skuteczna reakcja na niezadowolenie/zażalenie klienta
– Rozwiązania do postepowania z klientem typu: arogancki, gaduła, żartowniś
– Wyznaczanie granic sfrustrowanemu klientowi
– Metody odmowy klientowi pozwalające na pozostanie z nim w dobrych relacjach

  1. Stresujące rozmowy

– Sztuka opanowania emocji swoich i klienta, zmniejszenie napięcia, skierowanie rozmowy w stronę rozwiązania
– Przekazywanie dla klienta niekorzystnych dla niego informacji
– Techniki pozwalające obniżyć poziom stresu

  1. Mailowa obsługa klienta

– Profesjonalny przebieg takiej rozmowy
– Co wypada, czego unikać, co jest obowiązkowym elementem

szkolenie Olsztyn Trudny klient

szkolenie Olsztyn Trudny klient

Sprawdź nasze szkolenia sprzedażowe

informacje organizacyjne

  • godziny szkoleń stacjonarnych jednodniowych 11.00-16.00
  • godziny szkoleń stacjonarnych dwudniowych - I dzien 12.30-18.30 II dzien 9.00-15.00
  • godziny szkoleń online 11.00-14.00
  • materiały w formie elektronicznej
  • certyfikaty w formie elektronicznej
  • kontakt z trenerem do 7 dni po szkoleniu
  • catering w przypadku szkoleń stacjonarnych otwartych jedno i dwudniowych
  • dopłata do pokoju jednoosobowego - 499 zł w przypadku szkoleń dwudniowych otwartych

opinie uczestników