OBRONA CENY, czyli nie bój się pokazywać wyższych cen
Cel Szkolenia
Ile razy już na starcie zaniżałeś ceny, a potem klient i tak naciskał na ich obniżenie. Taki drobny błąd, a wystarczy zmienić nawyki negocjacyjne, a i Twoja prowizja i zysk przedsiębiorstwa dzięki takim drobnym zmianom szybuje. W drugą stronę, gdyby odpuścić, bo przecież, jest ryzyko utraty kontraktu, pomyśl po co ci kontrakt bez marży, albo z mizerną marżą. To już niech sobie go weźmie konkurencja Oczywiście nie mówię to o jakiejś szerszej strategii, o ile ona w ogóle jest. Na tym szkoleniu dowiesz się jaka jest siła drobnych zmian w nawykach negocjacyjnych, która kosztuje Cię zaledwie cenę tego szkolenia. Na pewno Cię na nie stać
Ale czy stać Cię na błędy…
Dla Kogo?
Adresaci
handlowcy
pracownicy działu obsługi klienta
szefowie działów sprzedaży i obsługi klienta
Metody pracy
szkolenie prowadzone jest w formie warsztatu
w trakcie zajęć uczestnicy biorą udział w specjalnie zaaranżowanych scenkach dopasowanych do profilu grupy
integracja uczestników szkolenia jest osiągana poprzez odpowiednie podejście trenera
uczestnicy szkolenia ćwiczą praktyczne sytuacje z życia handlowca poprzez odgrywanie specjalnie przygotowanych scenariuszy
szkolenie prowadzone jest w formie dyskusji moderowanej, burzy mózgów, ćwiczeń w grupach
uczestnicy mają szansę na sprawdzenie swoich umiejętności uzyskując na bieżąco informację zwrotną od trenera
Program Szkolenia
Czy ceny należy bronić zawsze, przecież cena nie Częstochowa
-rodzaje strategii negocjacyjnych
-cena jako nośnik informacji
-składowe ceny
Proces negocjacyjny, na czym polega
-przygotowanie do negocjacji
-określanie interesów stron
-interesy relacyjne/emocje
Rozmowa handlowa, jako element obrony ceny
-rozmowa jako element badania potrzeb
-rozdzielanie potrzeb świadomych od nieuświadomionych
-generowanie potrzeb, inspirowanie, hipotetyzowanie
Wariantowość negocjacji
-ile wariantów przygotować
-zasada suwaka
-sekwencyjność ofert
Faktyczna obrona ceny
-argumenty, jak bronić ceny
-obiekcje i umiejętna gra negocjacyjna
-jak wybronić się przed konkurencją
Finalizacja kontraktu z odpowiednią marżą
-domykanie sprzedaży, sposoby
-as w rękawie
Trenerzy
Jarosław Łukjańczuk
Obecnie odpowiada za nadzór programowy szkoleń w Euro-konsulting, autor ponad 200 programów szkoleń miękkich w szczególności z zakresu zarządzania ludźmi, sprzedaży i komunikacji. Prowadzi również kursy Mini MBA, Akademia Managera, Negocjacje dla Zaawansowanych oraz Certyfikowany trener. Od tego roku rozpoczął wdrażanie szkoleń dla Top Mangementu w Euro-konsulting. Prowadzi również coachingi w formie executive coaching dla wyższej kadry managerskiej. Ukończył studia Executive MBA – University of Minnesota
Zgłoszenie
cena 799 zł za osobę (vat 0%)
odbierz 10% zniżki na pierwsze szkolenie i zapisz się na newsletter poniżej
sprawdź skrzynkę odbiorczą i folder spam na wszelki wypadek
harmonogramy szkoleń wysyłamy na maila
W sprawie zgłoszenia prosimy o kontakt pod nr tel. 608 456 600
lub na adres zgloszenia@euro-konsulting.pl