Sprzedaż telefoniczna

Cel Szkolenia

Jak wykorzystać narzędzia komunikacji podczas rozmowy telefonicznej
Jak przygotować się do rozmowy
Jak stosować skutecznie techniki sprzedaży przez telefon

Dla Kogo?

Adresaci

handlowcy
właściciele MŚP
szefowie działów sprzedaży i obsługi klienta (fakultatywnie)
Metody pracy

szkolenie prowadzone jest w formie warsztatu
w trakcie zajęć uczestnicy biorą udział w specjalnie zaaranżowanych scenkach dopasowanych do profilu grupy
integracja uczestników szkolenia jest osiągana poprzez odpowiednie podejście trenera
uczestnicy szkolenia ćwiczą praktyczne sytuacje z życia managera poprzez odgrywanie specjalnie przygotowanych scenariuszy managerskich
szkolenie prowadzone jest w formie dyskusji moderowanej, burzy mózgów, ćwiczeń w grupach
uczestnicy mają szansę na sprawdzenie swoich umiejętności uzyskując na bieżąco informację zwrotną od trenera

Program Szkolenia

Telemarketing – podstawowe pojęcia i definicje

Postawy telemarketerów
– wizualizacja
– motywacja
– koncentracja na zadaniach

Komunikacja i jej rodzaje
– komunikacja werbalna/aktywne słuchanie
– komunikacja niewerbalna
– Mowa ciała
– Głos – ton i brzmienie
– Nasze otoczenie

Rola pytań w telemarketingu
– pytania otwarte
– pytania zamknięte (alternatywne i sugestywne)
– presuopozycje (parafrazy i klaryfikacje)

Lęk przed telefonowaniem
– przykłady

Etykiet telefoniczna

Skrypt telefoniczny, czyli jak ułożyć dobry scenariusz

Etapy rozmowy telefonicznej
– otwarcie rozmowy
– „strażnik”
– referencje
– pytanie o czas
– wyjaśnienie celu dzwonienia
– zdobywanie informacji
– prezentacja produktu
– reagowanie na zastrzeżenia
– zakończenie rozmowy

Finalizowanie transakcji
– pytania pozytywne
– pozorna alternatywa
– ostatnia szansa
– kupno z prawem zwrotu

Podsumowanie i wnioski końcowe

Prowadzący

Nasi pracownicy to wykwalifikowany zespół z dużym doświadczeniem w organizacji i prowadzeniu szkoleń, konsultingu, audytu i coachingu. Przy organizacji szkoleń współpracujemy z najlepszymi ekspertami w kraju. Nasi trenerzy posiadają odpowiednie wykształcenie i kwalifikacje. Mają także bogate doświadczenie w prowadzeniu projektów z zakresu umiejętności miękkich i twardych. Prowadzimy szkolenia z zakresu: finansów, księgowości, zarządzania ludźmi, sprzedaży, doradztwa inwestycyjnego oraz komunikacji.
 

Zgłoszenie

W sprawie zgłoszenia prosimy o kontakt pod nr tel. 608 456 600
lub na adres zgloszenia@euro-konsulting.pl