799,00 zł
Profesjonalna obsługa klienta jest jednym z kluczowych obszarów współczesnej organizacji, celem tego szkolenia jest pokazanie w jaki sposób pracownicy działów obsługi klienta mogą realizować zadania związane z przyjmowaniem zamówień, pracą na recepcji, w działach reklamacji, call center, czy w dowolnym dziale mającym styczność z interesantami.
– pracownicy działów obsługi klienta
– pracownicy działów reklamacji
– pracownicy recepcji
– call center rozmowy przychodzące
– szkolenie prowadzone jest w formie warsztatu
w trakcie zajęć uczestnicy biorą udział w specjalnie zaaranżowanych scenkach dopasowanych do profilu grupy
– integracja uczestników szkolenia jest osiągana poprzez odpowiednie podejście trenera
– uczestnicy szkolenia ćwiczą praktyczne sytuacje z życia handlowca poprzez odgrywanie specjalnie przygotowanych scenariuszy
– szkolenie prowadzone jest w formie dyskusji moderowanej, burzy mózgów, ćwiczeń w grupach
– uczestnicy mają szansę na sprawdzenie swoich umiejętności uzyskując na bieżąco informację zwrotną od trenera
– w czasie szkolenia Trudny klient scenki są jedną z metod szkolenia
Typy temperamentów, czyli nie każdy klient
jest taki sam
– TEST, sprawdź jaki ty masz temperament
– Jakie są cechy poszczególnych typów temperamentu
– Jak temperament wpływa na naszą komunikację z klientem
Profesjonalna obsługa klienta
– Co zrobić aby być odebranym jako profesjonalista
– Motywacja do odebrania telefonu
– Chęć pomocy klientowi, wyczerpująca obsługa merytoryczna
– Jak dać z siebie 100 + 2 %
Skuteczna komunikacja
– Jak zrobić dobre wrażenie
– Jak słuchać, jakie pytania i kiedy stosować
– Jak wyrazić dbałość o klienta, jakich słów/stwierdzeń używać
„Trudny klient” i rola Asertywności i
budowania granic
– Skuteczna reakcja na niezadowolenie/zażalenie klienta
– Rozwiązania do postepowania z klientem typu: arogancki, gaduła, żartowniś
– Wyznaczanie granic sfrustrowanemu klientowi
– Metody odmowy klientowi pozwalające na pozostanie z nim w dobrych relacjach
Stresujące rozmowy
– Sztuka opanowania emocji swoich i klienta, zmniejszenie napięcia, skierowanie
rozmowy w stronę rozwiązania
– Przekazywanie dla klienta niekorzystnych dla niego informacji
– Techniki pozwalające obniżyć poziom stresu
Mailowa obsługa klienta
– Profesjonalny przebieg takiej rozmowy
– Co wypada, czego unikać, co jest obowiązkowym elementem
Jarosław Łukjańczuk
Obecnie odpowiada za nadzór programowy szkoleń w Euro-konsulting, autor ponad 200 programów szkoleń miękkich w szczególności z zakresu zarządzania ludźmi, sprzedaży i komunikacji. Prowadzi również kursy Mini MBA, Akademia Managera, Negocjacje dla Zaawansowanych oraz Certyfikowany trener. Od tego roku rozpoczął wdrażanie szkoleń dla Top Mangementu w Euro-konsulting. Prowadzi również coachingi w formie executive coaching dla wyższej kadry managerskiej. Ukończył studia Executive MBA – University of Minnesota
W sprawie zgłoszenia prosimy o kontakt pod nr tel. 608 456 600
lub na adres zgloszenia@euro-konsulting.p