Szkolenie: Techniki sprzedaży
Program szkolenia
- Ustalanie potrzeb i oczekiwań klienta
- Handlowiec jako lekarz
- Handlowiec jako nauczyciel - Cechy niezbędne by być dobrym handlowcem
- Empatia
- Potrzeba działania
- Odporność na porażki
- Potrzeba służenia innymv - Najefektywniejsze wykorzystanie czasu w pracy handlowca
- Analiza przed sprzedażą
- Rodzaj zakupu
- Znaczenie zakupu
- Wpływ na ludzi
- Wpływ na poszczególne działy firmy
- Wpływ na otoczenie i ineresarjuszy firmy - Potrzeby klientów jako nadrzędny cel w technikach sprzedaży
- Teoria „góry lodowej” Freuda
- Typy osobowości klienta - Sposoby budowania dobrych relacji z klientem
- Więź kulturowa
- Więź osobista
- Dostrojenie do klienta - Metoda prowadzenia argumentacji korzyściowej
- Jak sprawić by klient był zadowolony? - Radzenie sobie z zastrzeżeniami klientów
- Finalizacja sprzedaży
- Podsumowanie i wnioski końcowe
- Finalizacja sprzedaży