Szkolenie: Strategie marketingowe - launching produktów i usług
-
Szkolenie przeznaczone jest dla małych i średnich firm, które zamierzają wprowadzać na rynek nowe produkty i/lub usługi. Zajęcia są prowadzone na zasadzie wykładu z odwoływaniem się do studiów przypadku dużych korporacji.
Adresaci
Metody pracy
- szkolenie prowadzone jest w formie warsztatu
- w trakcie zajęć uczestnicy biorą udział w specjalnie zaaranżowanych scenkach dopasowanych do profilu grupy
- integracja uczestników szkolenia jest osiągana poprzez odpowiednie podejście trenera
- uczestnicy szkolenia ćwiczą praktyczne sytuacje z życia managera poprzez odgrywanie specjalnie przygotowanych scenariuszy managerskich
- szkolenie prowadzone jest w formie dyskusji moderowanej, burzy mózgów, ćwiczeń w grupach
- uczestnicy mają szansę na sprawdzenie swoich umiejętności uzyskując na bieżąco informację zwrotną od trenera