Szkolenie: Psychologia reklamy
Adresaci
- Szkolenie jest przeznaczone dla osób zajmujących się marketingiem w małej i średniej firmie, ale także, a może przede wszystkim dla szefów, właścicieli i osób które o marketingu wiedzą niewiele, a ich decyzje mają decydujący wpływ na sposób reklamy firmy, promocję poprzez tworzenie ofert, strategii cenowych, reklam prasowych itp.
Metody pracy
- szkolenie prowadzone jest w formie warsztatu
- w trakcie zajęć uczestnicy biorą udział w specjalnie zaaranżowanych scenkach dopasowanych do profilu grupy
- integracja uczestników szkolenia jest osiągana poprzez odpowiednie podejście trenera
- uczestnicy szkolenia ćwiczą praktyczne sytuacje z życia managera poprzez odgrywanie specjalnie przygotowanych scenariuszy managerskich
- szkolenie prowadzone jest w formie dyskusji moderowanej, burzy mózgów, ćwiczeń w grupach
- uczestnicy mają szansę na sprawdzenie swoich umiejętności uzyskując na bieżąco informację zwrotną od trenera