Szkolenie: Psychologia reklamy

Adresaci

    Szkolenie jest przeznaczone dla osób zajmujących się marketingiem w małej i średniej firmie, ale także, a może przede wszystkim dla szefów, właścicieli i osób które o marketingu wiedzą niewiele, a ich decyzje mają decydujący wpływ na sposób reklamy firmy, promocję poprzez tworzenie ofert, strategii cenowych, reklam prasowych itp.

Metody pracy

  • szkolenie prowadzone jest w formie warsztatu
  • w trakcie zajęć uczestnicy biorą udział w specjalnie zaaranżowanych scenkach dopasowanych do profilu grupy
  • integracja uczestników szkolenia jest osiągana poprzez odpowiednie podejście trenera
  • uczestnicy szkolenia ćwiczą praktyczne sytuacje z życia managera poprzez odgrywanie specjalnie przygotowanych scenariuszy managerskich
  • szkolenie prowadzone jest w formie dyskusji moderowanej, burzy mózgów, ćwiczeń w grupach
  • uczestnicy mają szansę na sprawdzenie swoich umiejętności uzyskując na bieżąco informację zwrotną od trenera