Szkolenie: Typologia klientów

Czasy mamy takie, że stres jest nieodłącznym elementem naszego życia. Uświadomienie sobie podstawowych mechanizmów psychologicznych agresji i stresu, pozwala nam na świadomą ocenę sytuacji trudnej. Szkolenie ma za zadnie nauczyć od praktycznej strony, jak sobie poradzić z agresywnym klientem, jak potem odreagować , ale także, jak nie stać się przyczyną agresywnych reakcji. Czasami jedno źle dobrane słowo zamiast załagodzić spór, nasila go w sposób nieprzewidywalny.

Adresaci

  • osoby zajmujące się na co dzień pracą z klientami
  • pracownicy działów obsługi klienta
  • handlowcy
  • ekspedientki, ekspedienci
  • handlowcy
  • pracownicy działów reklamacji
  • pracownicy działów windykacji

Metody pracy

  • szkolenie prowadzone jest w formie warsztatu
  • w trakcie zajęć uczestnicy biorą udział w specjalnie zaaranżowanych scenkach dopasowanych do profilu grupy
  • integracja uczestników szkolenia jest osiągana poprzez odpowiednie podejście trenera
  • uczestnicy szkolenia ćwiczą praktyczne sytuacje z życia managera poprzez odgrywanie specjalnie przygotowanych scenariuszy managerskich
  • szkolenie prowadzone jest w formie dyskusji moderowanej, burzy mózgów, ćwiczeń w grupach
  • uczestnicy mają szansę na sprawdzenie swoich umiejętności uzyskując na bieżąco informację zwrotną od trenera