Symulacje negocjacji

Cel Szkolenia

Udoskonalenie umiejętności sprzedażowych
Poznanie i opanowanie technik skutecznej sprzedaży
Doskonalenie umiejętności atrakcyjnego prezentowania produktów i usług

Dla kogo?

Adresaci

handlowcy
pracownicy działu obsługi klienta
szefowie działów sprzedaży i obsługi klienta
Metody pracy

szkolenie prowadzone jest w formie warsztatu
w trakcie zajęć uczestnicy biorą udział w specjalnie zaaranżowanych scenkach dopasowanych do profilu grupy
integracja uczestników szkolenia jest osiągana poprzez odpowiednie podejście trenera
uczestnicy szkolenia ćwiczą praktyczne sytuacje z życia managera poprzez odgrywanie specjalnie przygotowanych scenariuszy managerskich
szkolenie prowadzone jest w formie dyskusji moderowanej, burzy mózgów, ćwiczeń w grupach
uczestnicy mają szansę na sprawdzenie swoich umiejętności uzyskując na bieżąco informację zwrotną od trenera

Program Szkolenia

Dzień I 10-17.00

Pre-test

Krótkie przypomnienie podstaw negocjacji

Wprowadzenie do gry negocjacyjnej

Etap pierwszy – przygotowanie strategii negocjacji
– uczestnicy w grupach negocjacyjnych tworzą swoją własną strategię negocjacji
– wsparcie trenera dla poszczególnych grup (wielkość grup: nie więcej niż 4 osoby w grupie i nie więcej niż 2 grupy negocjacyjne na szkolenie)
– omówienie studium przypadku jako tło do tworzonych strategii

Otwarcie negocjacji – rozpoczęcie gry negocjacyjnej
– przedstawienie pozycji wyjściowej
– zbadanie oferty konkurenta
– rewizja strategii
– omówienie studium przypadku w odniesieniu do przeprowadzonego otwarcia negocjacji

Runda II
– wstępna oferta
– odpowiedź na ofertę
– rewizja strategii
– omówienie studium przypadku w odniesieniu do II rundy

Runda III
– próba zamknięcia negocjacji
– ustalenie stanowisk wspólnych
– ustalenie stanowisk odrębnych
– podsumowanie informacji zebranych przez poszczególne grupy
– omówienie studium przypadku w odniesieniu do III rundy

Zadanie na II dzień.


Dzień II 9.00-16.00

Domykanie negocjacji
– przełamywanie impasu
– próba ataku
– próba obrony
– omówienie studium przypadku w odniesieniu do domykania negocjacji

Część teoretyczna I moduł
– przełamywanie impasu
– próba szukania porozumienia
– taktyki negocjacyjne
– techniki manipulacji w negocjacjach

Mowa ciała w negocjacjach – praca z kamerą – runda IV
– rola odruchów
– uniki i wyłapywanie sygnałów kłamstwa
– ćwiczenia przed kamerą
– omówienie i poprawienie błędów

Domykanie negocjacji cz. II – kamera – runda V
– wykorzystanie jednej z poznanych taktyk
– wykorzystanie technik wywierania wpływu
– analiza scenki przed kamerą

Finalizacja negocjacji – runda VI
– obiekcje
– odpowiedzi na obiekcje
– oswajanie obiekcji
– szukanie wspólnych pól negocjacyjnych
– podsumowanie negocjacji

Część teoretyczna
– zasady domykania negocjacji
– technika uchylonych drzwi
– ujednolicenie stanowiska
– emocje i otoczka negocjacji

Ocena całej gry negocjacyjnej
– analiza błędów negocjacyjnych w strategii negocjacji
– ocena przygotowania stanowisk
– ocena rywalizacji, współpracy w trakcie negocjacji
– ocena realizacji założonych celów negocjatorów

Podsumowanie szkolenia i rozdanie certyfikatów.

Trenerzy

Nasi pracownicy to wykwalifikowany zespół z dużym doświadczeniem w organizacji i prowadzeniu szkoleń, konsultingu, audytu i coachingu. Przy organizacji szkoleń współpracujemy z najlepszymi ekspertami w kraju. Nasi trenerzy posiadają odpowiednie wykształcenie i kwalifikacje. Mają także bogate doświadczenie w prowadzeniu projektów z zakresu umiejętności miękkich i twardych. Prowadzimy szkolenia z zakresu: finansów, księgowości, zarządzania ludźmi, sprzedaży, doradztwa inwestycyjnego oraz komunikacji.

Zgłoszenie

cena 799 zł za osobę (vat 0%)

odbierz 10% zniżki na pierwsze szkolenie i zapisz się na newsletter poniżej
sprawdź skrzynkę odbiorczą i folder spam na wszelki wypadek
harmonogramy szkoleń wysyłamy na maila

W sprawie zgłoszenia prosimy o kontakt pod nr tel. 608 456 600
lub na adres zgloszenia@euro-konsulting.pl