Skuteczna reklama w mediach internetowych

Cel Szkolenia

 Jak skutecznie wyróżnić sie na tle konkurencji w sieci?
– Jak zaplanować skuteczną kampanię ? – strategie
– Jak mądrze uczyć się od innych, nie popełniając ich błędów?

Dla kogo?

Adresaci

właściciele MŚP, osoby zajmujące się półprofesjonalnie reklamą w sieci.
Metody pracy

szkolenie prowadzone jest w formie warsztatu
w trakcie zajęć uczestnicy biorą udział w specjalnie zaaranżowanych scenkach dopasowanych do profilu grupy
integracja uczestników szkolenia jest osiągana poprzez odpowiednie podejście trenera
uczestnicy szkolenia ćwiczą praktyczne sytuacje z życia managera poprzez odgrywanie specjalnie przygotowanych scenariuszy managerskich
szkolenie prowadzone jest w formie dyskusji moderowanej, burzy mózgów, ćwiczeń w grupach
uczestnicy mają szansę na sprawdzenie swoich umiejętności uzyskując na bieżąco informację zwrotną od trenera

Program Szkolenia

1. Czym internet różni się od klasycznych kampanii internetowych?
– jakie zasady rządzą reklamą w sieci?
– czego w sieci nie należy pokazywać?

2. Przykłady udanych kampanii w sieci.

3. Jak Twoja firma może zoptymalizwoać nakłady na reklamę w sieci?
– budżetowanie
– mierzenie skuteczności kampanii
– rola statystyki

4. Popularne miejsca reklamowe w sieci:
– Facebook
– Google adWords
– branżowe sieci społecznościowe

5. Dlaczego Facebook nie sprzedaje?
– jak uniknąć mega nakładów na reklamę na 'fejsie’
– do czego wykorzystać funpage na facebook’u
– zbieranie lajków – po co mi to?

6. Newslettery – zasady i zadania
– jak powinien wyglądac mój newsletter?
– podstawowe zasady reklamy w newsletterze
– narzędzia do mailingu

7. Kiedy rośnie sprzedaż w sieci?
– 4P w sieci
– targetowanie i pozycjonowanie w sieci
– akcje i ich mierzenie
– jak policzyć zyski w sieci

8. Czego nie da się osiągnąć poprzez reklamę w sieci?

Możesz także zamówić róznież coaching reklamowy dla swojej firmy

zgłoszenie

Standardowa cena za dzień coachingu 5200zł netto. Coaching reklamowy obejmuje szkolenie i doradztwo w jednym dla konkretnej osoby-osób (max 3-5) na temat konkretnego przypadku. Np. jedna z firm chciała się skochoawać z zakresu budwoania baz danych do wysyłki newsletterów, inna była zaintersowana samym newsletterem, jeszcze inna chciała sprawdzić poprawność swojej strategii. Coaching reklamowy organizujemy w Państwa firmie, termin i ilość dni coachingu do uzgodnienia

Trenerzy

Jarosław Łukjańczuk
Obecnie odpowiada za nadzór programowy szkoleń w Euro-konsulting, autor ponad 200 programów szkoleń miękkich w szczególności z zakresu zarządzania ludźmi, sprzedaży i komunikacji. Prowadzi również kursy Mini MBA, Akademia Managera, Negocjacje dla Zaawansowanych oraz Certyfikowany trener. Od tego roku rozpoczął wdrażanie szkoleń dla Top Mangementu w Euro-konsulting. Prowadzi również coachingi w formie executive coaching dla wyższej kadry managerskiej. Ukończył studia Executive MBA – University of Minnesota

Zgłoszenie

W sprawie zgłoszenia prosimy o kontakt pod nr tel. 608 456 600
lub na adres zgloszenia@euro-konsulting.pl