Jak nie obniżać ceny w nieskończoność, czyli sekrety asertywnego negocjatora z elementami marketingu

Cel Szkolenia

Jak budować wartość produktu/usługi?
Jak asertywnie negocjować elementy umowy?
Jak wciągać klienta w proces zakupu/sprzedaży?
Jak dobudowywać poszczególne elementy oferty?
Jak asertywnie odpowiadać na obiekcje klienta?
Jak wariantować oferty stosując zasadę kontrastu?
Jak bronić marży nie tracąc klienta?

Dla Kogo?

Adresaci

handlowcy
właściciele MŚP
szefowie działów sprzedaży i obsługi klienta (fakultatywnie)
Metody pracy

szkolenie prowadzone jest w formie warsztatu
w trakcie zajęć uczestnicy biorą udział w specjalnie zaaranżowanych scenkach dopasowanych do profilu grupy
integracja uczestników szkolenia jest osiągana poprzez odpowiednie podejście trenera
uczestnicy szkolenia ćwiczą praktyczne sytuacje z życia managera poprzez odgrywanie specjalnie przygotowanych scenariuszy managerskich
szkolenie prowadzone jest w formie dyskusji moderowanej, burzy mózgów, ćwiczeń w grupach
uczestnicy mają szansę na sprawdzenie swoich umiejętności uzyskując na bieżąco informację zwrotną od trenera

Program Szkolenia

Zalety wysokich cen
– dać rabat czy zabrać rabat
– rabaty ilościowe, a wynikowe
– promocje
– gratisy – dawać, czy nie?
– sprzedaż łączna, sprzedaż rozłączna

Prezentowanie ceny w trakcie rozmowy handlowej:
– komunikacja elektroniczna
– rozmowa telefoniczna
– spotkanie handlowe
– negocjacje

Rola ceny w negocjacjach
– style negocjacyjne
– wybór strategii negocjacyjnej pod kątem obrony ceny
– przełamywanie impasu

Tworzenie wartości
– teoria potrzeb Maslowa
– Freud i podświadomość

Symulacje sprzedażowe
– obrona ceny – scenki
– dostosowanie scenariuszy sprzedażowych
– tworzenie modeli rozmowy telefonicznej
– model komunikacji elektronicznej

Techniki perswazji
– jak wywierać wpływ na innych
– rola stereotypu
– manipulacja, czy perswazja
– rola etyki

Prowadzący

Jarosław Łukjańczuk
Obecnie odpowiada za nadzór programowy szkoleń w Euro-konsulting, autor ponad 200 programów szkoleń miękkich w szczególności z zakresu zarządzania ludźmi, sprzedaży i komunikacji. Prowadzi również kursy Mini MBA, Akademia Managera, Negocjacje dla Zaawansowanych oraz Certyfikowany trener. Od tego roku rozpoczął wdrażanie szkoleń dla Top Mangementu w Euro-konsulting. Prowadzi również coachingi w formie executive coaching dla wyższej kadry managerskiej. Ukończył studia Executive MBA – University of Minnesota
 

Zgłoszenie

cena 799 zł za osobę (vat 0%)

odbierz 10% zniżki na pierwsze szkolenie i zapisz się na newsletter poniżej
sprawdź skrzynkę odbiorczą i folder spam na wszelki wypadek
harmonogramy szkoleń wysyłamy na maila

W sprawie zgłoszenia prosimy o kontakt pod nr tel. 608 456 600
lub na adres zgloszenia@euro-konsulting.pl